REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Fokus na gościnność w łódzkim centrum handlowym

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 27 sty 2021 12:59
Fokus na gościnność w łódzkim centrum handlowym
Port Łódź kontynuuje wdrażanie w Centrum kolejnych elementów programu hospitality. Metamorfozę przeszedł już będący na pierwszej linii frontu kontaktu z Klientem – Punkt Info. fot. mat. prasowe
Fokus na gościnność w łódzkim centrum handlowym
Fokus na gościnność w łódzkim centrum handlowym
Fokus na gościnność w łódzkim centrum handlowym
Fokus na gościnność w łódzkim centrum handlowym

Z nowym rokiem Port Łódź wcielił w życie kolejne założenia swojego programu hospitality. W ramach projektu metamorfozę przeszedł już będący na pierwszej linii frontu kontaktu z Klientem – Punkt Info, który obecnie ma kwiatową aranżację.

REKLAMA

Port Łódź kontynuuje wdrażanie w Centrum kolejnych elementów programu hospitality. W ramach projektu metamorfozę przeszedł już będący na pierwszej linii frontu kontaktu z Klientem – Punkt Info, który obecnie ma piękną kwiatową aranżacją. Zespół, który obsługuje stanowisko informacyjne miał ponadto okazję uczestniczyć w profesjonalnym szkoleniu z zakresu kontaktu z Klientami, a także otrzymał nowe stroje służbowe uszyte według projektu studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Do udziału w całej inicjatywie Port Łódź zaprosił społeczność zgromadzoną na swoim fanpage’u. W akcję zaangażowało się ponad 2 tysiące internautów.

Łódzkie centrum handlowe należące do Ingka Centres w swojej działalności kieruje się wartościami, które pozwalają na tworzenie lepszego życia, a tym samym realizację koncepcji meeting place. W praktyce przekłada się to m. in. na aktywne działania związane z ekologią, zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnością za otoczenie. Z nowym rokiem Port Łódź wcielił w życie kolejne założenia swojego programu hospitality, który poprzez reprezentowane wartości bardzo dobrze wpisuje się w tożsamość i politykę Centrum.

Bo atmosfera jest ważna

Port Łódź systematycznie realizuje swoją strategię hospitality. Z myślą o lokalnej społeczności w poprzednich latach zagospodarowane zostały zielone tereny zewnętrzne zlokalizowane wokół Centrum. Obecnie znajduje się tu przyjazna przestrzeń rekreacyjno – sportowa z kilkoma boiskami, minigolfem, bieżnią, torem przeszkód dla młodszych dzieci oraz strefą treningową dla psów. Budynek

Portu Łódź przeszedł metamorfozę, pojawiło się w nim mnóstwo roślin, a także nowe place zabaw i atrakcje dla dzieci. W minionym roku Centrum otworzyło także swoje drzwi dla Klientów, którzy podróżują z czworonożnymi pupilami. Idąc za ciosem Port Łódź postanowił podjąć kolejne kroki by jeszcze lepiej zadbać o dobrą atmosferę w Centrum - zarówno w aspekcie estetycznym, jak i poprzez udoskonalanie umiejętności interpersonalnych swoich pracowników. Na pierwszy ogień poszedł Punkt Info oraz jego obsługa.

- Chcieliśmy by nasz Punkt Info się wyróżniał, by przyciągał wzrok i zapraszał do kontaktu piękną oprawą. Postawiliśmy na kwiaty i rośliny zielone, które są ważnym elementem wystroju całego naszego Centrum. Zaprosiliśmy więc do udziału w konkursie lokalne kwiaciarnie, które zaprezentowały nam swoje propozycje na kompozycję tego miejsca. A ponieważ działamy z myślą o naszych Klientach, to właśnie im oddaliśmy decyzję, co do wyboru najlepszej kwiatowej aranżacji, która obecnie zdobi nasz Punkt Informacyjny – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.