REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Gastronomia w sklepie budowlanym? Klimatyczna kawiarnia spod kreski KDesign

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 06 mar 2020 12:56
Gastronomia w sklepie budowlanym? Klimatyczna kawiarnia spod kreski KDesign
Kawiarnia na terenie Leroy Merlin. Proj. KDesign architecture & brands. Fot. AYUKO
Gastronomia w sklepie budowlanym? Klimatyczna kawiarnia spod kreski KDesign
Gastronomia w sklepie budowlanym? Klimatyczna kawiarnia spod kreski KDesign
Gastronomia w sklepie budowlanym? Klimatyczna kawiarnia spod kreski KDesign
Gastronomia w sklepie budowlanym? Klimatyczna kawiarnia spod kreski KDesign
Gastronomia w sklepie budowlanym? Klimatyczna kawiarnia spod kreski KDesign
Gastronomia w sklepie budowlanym? Klimatyczna kawiarnia spod kreski KDesign
Gastronomia w sklepie budowlanym? Klimatyczna kawiarnia spod kreski KDesign

- Kompaktowa kawiarnia, w której każdy metr ma swoje dokładnie przemyślane zadanie. Miejsce, które stanie się nową wizytówką i wyróżni LM spośród innych tego typu sieci sklepów wielkoformatowych - tak o założeniach projektowych opowiadają projektantki z KDesign, pracowni odpowiedzialnej za to klimatyczne wnętrze na terenie marketu budowlanego.

REKLAMA

Jednym z powodów, dla którego właściciele sieci sklepów wielkoformatowych zdecydowali się na otworzenie kawiarni był fakt, że poza niewielkimi sklepami zlokalizowanymi w centrach handlowych lub w ich bliskim sąsiedztwie istnieją tzw. gigamarkety znajdujące się na obrzeżach miasta, z dala od jakiegokolwiek punktu gastronomicznego.

Wówczas, nie wspominając już o klientach, którzy w pośpiechu wpadli do sklepu na chwilę i zaraz wracają na budowę nie tracąc czasu na jeżdżenie po mieście w poszukiwaniu czegoś ciepłego do przegryzienia, należy pamiętać także o pracownikach spędzających w marketach parę dobrych godzin dziennie. Kawiarnia miała być odpowiedzią na potrzeby jednych i drugich.

- Do zaaranżowania dostaliśmy niewielki metraż i pokaźną listę oczekiwań co do tej strefy. Jej głównym zadaniem miała być wygoda klientów, którzy po dłuższych zakupach będą mogli na chwilę usiąść i odsapnąć lub odwrotnie - po wejściu do sklepu zjeść kanapkę i zastanowić się nad lista zakupów - opowiadają architektki z pracowni KDesign w składzie Zuzanna Popko, Olga Grabda, Anna Wawrzyniak i Wioletta Serafin .  

Projektując architekci postawili na jakość: ekspres z prawdziwego zdarzenia, piec do wypiekania bułek i zapiekanek przygotowywanych na miejscu ze świeżych najlepiej lokalnych produktów. Kolejną ważną kwestią był klimat miejsca. Miał być kojący, uspokajający ale jednocześnie zapadający w pamięć, z charakterem, "nowa marka LM", jak podkreślają autorki projektu wnętrz. W strefie klientów zamieszczono zarówno stoły barowe, standardowe jak i niskie stoliczki kawowe w towarzystwie miękkich foteli tak, aby każdy znalazł kącik dla siebie.

- Zależało nam na tym, aby kawiarnia była miejscem zapraszającym, widocznym z daleka, z hali sprzedażowej, a jednocześnie azylem, w którym mogliśmy najmocniej oddalić się od standardowej palety barw i materiałów stosowanych w sklepach francuskiego potentata branży budowlanej - dodają. 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.