REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Grand Kitchen w Arkadii zaskakuje różnorodnością i... designem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 31 lip 2017 12:17
 Grand Kitchen w Arkadii zaskakuje różnorodnością i... designem
Grand Kitchen w Arkadii
 Grand Kitchen w Arkadii zaskakuje różnorodnością i... designem
 Grand Kitchen w Arkadii zaskakuje różnorodnością i... designem
 Grand Kitchen w Arkadii zaskakuje różnorodnością i... designem

Strefa restauracyjna Grand Kitchen w warszawskim centrum Arkadia dynamicznie wypełnia się lokalami. Do tej pory na jej terenie zostały otwarte już: Pizza Hut, Starbucks, Fenicja, Zielona, Cafe Vincent oraz Consonni. Aranżacja przestrzeni została ukończona, strefa wypełniła się światłem i ciepłymi barwami drewna i miedzi.

REKLAMA

Do września na terenie Grand Kitchen będzie funkcjonować osiem lokali restauracyjnych i cztery wyspy, stanowiąc bogatą ofertę smaków z różnych stron świata.

– Postawiliśmy na różnorodność, aby każda z odwiedzających nas osób mogła znaleźć w strefie Grand Kitchen coś dla siebie. Została ona zaaranżowana w taki sposób, aby zachęcać do wspólnego spędzania czasu z rodziną, przyjaciółmi czy do organizacji lunchów biznesowych. To nowoczesna przestrzeń pełna światła, naturalnego drewna oraz miedzi, utrzymana w jasnych barwach – mówi Dorothy Sydor, Director of Leasing Unibail-Rodamco.

Ambasadorem Grand Kitchen jest znany polski kucharz Grzegorz Łapanowski. W obrębie strefy, wspólnie z Fundacją „Szkoła na widelcu” od października będą realizowane cykliczne warsztaty kulinarne dla dzieci, mające na celu wzmocnienie prozdrowotnych postaw u młodych ludzi. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, jak przygotowywać pełnowartościowe posiłki, jednocześnie świetnie się bawiąc. Łącznie zaplanowanych jest 200 warsztatów przez 50 tygodni z rzędu.

Coraz więcej nowości w ofercie

Do oferty Arkadii dołączyła również popularna amerykańska marka odzieżowa Forever 21 we flagowym koncepcie. Lokal ma powierzchnię 1531 mkw. i znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego. W czerwcu, na parterze, został otwarty również salon Run Colors.  Na parterze został otwarty również przebudowany salon Smyka, którego powierzchnia zajmuje ok. 1318 mkw. Nowością na terenie Arkadii jest także długo wyczekiwana wyspa Mi-Zone chińskiej marki Xiaomi. Na stoisku można znaleźć m.in. jej flagowy produkt – telefon komórkowy Mi Note 2, ale również inne akcesoria, takie jak np. powerbanki, słuchawki czy głośniki Bluetooth. Wyspa zlokalizowana jest na parterze, nieopodal salonu Douglas.

Kolejne otwarcia już wkrótce

W najbliższym czasie zostanie otwarty również przebudowany i zmodernizowany Empik w formacie Future Store. Na jego terenie pojawią się m.in. interaktywne urządzenia multimedialne, pełniące funkcję personalnego doradcy klienta, wyszukującego produkty oraz wyświetlającego mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Urządzenia będą pomagały klientom wyszukiwać prezenty, po określeniu obdarowywanej osoby, jej zainteresowań oraz okazji. W salonie pojawią się także duże ekrany, na których będą prezentowane aktualności ze świata kultury i rozrywki. Nowy Empik będzie zlokalizowany na parterze, a jego rozmiar osiągnie ok. 1453 mkw.

Pod koniec sierpnia w Arkadii pojawi się również pierwszy w Polsce salon marki Victoria’s Secret z pełnym asortymentem. Lokal o powierzchni 1013 mkw. będzie znajdował się na parterze. W ofercie znajdzie się bielizna, kosmetyki i różnego rodzaju akcesoria.

Tego lata na terenie Arkadii zostanie otwarty również pierwszy w Polsce salon Nissa. To rumuńska marka z modą damską, która oferuje swoim klientkom eleganckie ubrania, torebki, buty i akcesoria, a także promuje obraz nowoczesnej, aktywnej i niezależnej kobiety. Sklep o powierzchni 86 mkw. zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.