Haribo potwierdza, że pod koniec sierpnia otwarty zostanie pierwszy w Polsce firmowy sklep marki. Wielbiciele żelek, pianek i gum Haribo zrobią zakupy w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus. - Każdy kto przekroczy próg sklepu Haribo, znajdzie się w kolorowym, pełnym radości świecie marki - mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu Haribo Polska.
Haribo to marka uwielbiana przez dużych i małych miłośników żelek. W pierwszym w Polsce firmowym sklepie Haribo zaoferuje swoim fanom bestsellery marki i nowości, a także produkty unikatowe, niedostępne w tradycyjnej sprzedaży, oraz akcesoria związane z Haribo. Dodatkowo w strefie pick&mix będzie możliwość samodzielnego przygotowania ulubionej kompozycji żelek.
Haribo to marka nowoczesna, świadomie budująca swoją ofertę i ekspert w kategorii żelek. Przygotowując pierwszy w Polsce sklep firmowy zależało nam, by te atrybuty były widoczne dla naszych klientów. Dlatego każdy kto przekroczy próg sklepu Haribo, znajdzie się w kolorowym, pełnym radości świecie marki. Podkreślać to będzie zarówno nowoczesny design, jak i różnorodna oferta z unikalnymi produktami oraz gadżetami. Dodatkowo nowo otwarty, wyjątkowy sklep Haribo to dla nas okazja, by jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych odbiorców, ponieważ silne więzi z konsumentami, obok jakości produktów, są dla marki Haribo priorytetem – mówi Anna Stróżyńska, dyrektor marketingu Haribo Polska.
Firmowy sklep Haribo będzie komfortową i pełną kolorów przestrzenią, w której klienci odnajdą ulubione produkty i akcesoria. Zajmie on powierzchnię 109 mkw. w warszawskim centrum outletowym Factory Ursus zarządzanym przez Neinver.
Architektka, Wiceprezeska OW SARP Pracownia Architektoniczna Aleksandra Wasilkowska
Wiceprezes zarządu, Architekt Ingarden & Ewý Architekci
Właściciel Mroczkowski Architekci
Wspólnik Grupa 5 Architekci
Szef Zespołu Projektowego Perbo-Projekt
Założyciel Archimedia