Stochastic to kompozycja złożona z 48 lustrzanych lub białych, półprzezroczystych kul. Projektant (Daniel Rybbaken) twierdzi, że punktem wyjścia był dla niego klasyczny żyrandol - ale nie jego kształt, a rytm rządzący kompozycją. Stąd właśnie tytułowa losowość.
Nowość: lampa Mesh (Gomez Paz) powstała z fascynacji strukturą sieci i matematycznym porządkiem bryły. Żyrandol składa się z wielu punktów światła, które dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii LED mogą świecić pojedynczo lub w różnych konfiguracjach.
Bestsellerowa Hope (Gomez Paz, Paolo Rizzatto) zbudowana jest z płatków formowanych na wzór soczewek Fresnela (stosowane w latarniach morskich). Wzmacniają efekt świetlistości, który nieodłącznie kojarzy się z okazałym żyrandolem, a jednocześnie dbają o zachowanie lekkości konstrukcji (dosłownej i wizualnej).
Natomiast Costanza, a także Cappuccina - jej „młodsza siostra” (projekt: Inga Sempé), wygląda jak archetyp lampy: podstawa i abażur, pozornie żadnych szaleństw. A jednak niespodzianki tkwią w detalach, m.in.: klosz ma kulistą podstawę, dzięki której możemy dowolnie zmieniać jego ułożenie.