REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Inicjatywa #polskiekupujesz zmieni postawy konsumenckie Polaków?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 11 maj 2020 13:31
Inicjatywa #polskiekupujesz zmieni postawy konsumenckie Polaków?
#polskiekupujesz, fot. mat. prasowe

Już ponad 300 firm, w tym Mr. ZIGGI Zygmunta Chajzera, księgarnia internetowa Gandalf czy marki modowe takie jak By Insomnia i Gabriella włączyło się do projektu #polskiekupujesz. Inicjatywa ma zmieniać postawy konsumenckie Polaków i wspierać lokalnych przedsiębiorców w walce ze skutkami pandemii. = Jesteśmy przekonani, że nasze codziennie wybory konsumenckie wpływają na całą gospodarkę i mogą chronić miejsca pracy - mówi Mateusz Lipski, inicjator przedsięwzięcia.

REKLAMA

Koronawirus zatrząsnął światową gospodarką. Ostre wyhamowanie dotkliwie wpłynęło też na polski rynek – zarówno duże zakłady, jak i mniejsze firmy zajmujące się produkcją i usługami, walczą każdego dnia o przetrwanie oraz zachowanie zatrudnienia pracowników. Oprócz wielkich systemowych rozwiązań i programów wsparcia, ważne okazują się inicjatywy, które nie tylko pomagają przedsiębiorstwom w kontynuacji ich codziennego funkcjonowania, ale też zachęcą do zmiany postaw polskich konsumentów.

Korzystanie z usług rodzimych przedsiębiorstw i kupowanie ich produktów to jeden z najłatwiejszych sposobów wsparcia, którego polskiemu biznesowi może udzielić każdy. #polskiekupujesz służy codziennemu budowaniu tej powszechnej świadomości.

– Działamy dwutorowo: z jednej strony prowadzimy komunikację do konsumentów, budując w nich poczucie współodpowiedzialności za gospodarkę i staramy się im uświadamiać, że codzienny wybór zakupowy, nawet ten najdrobniejszy, ma znaczenie – podkreśla Mateusz Lipski, pomysłodawca inicjatywy, szef agencji kreatywnej i studia graficznego Progressivo.  – Z drugiej strony zapraszamy przedsiębiorców do zrzeszania się i prowadzenia wspólnej komunikacji pod jednym hasłem – dodaje.

Realizacji tych celów służą opracowane przez Progressivo zestawy materiałów do oznakowania produktów, opakowań, stron www, social mediów czy reklam, a także założone i prowadzone przez pomysłodawców inicjatywy kanały informacyjne w internecie. Uruchomiony kilka tygodni temu profil na Facebooku zyskał już prawie 14 000 obserwujących. Wśród 300 przedsiębiorców, którzy do tej pory włączyli się do inicjatywy #polskiekupujesz są nie tylko marki autorskie, ale i znane firmy z tradycjami, w tym m.in. producent klapek Kubota czy rajstop i pończoch damskich Gabriella.

O potrzebie inicjatywy przekonuje też Zygmunt Chajzer, twórca marki ekologicznych proszków do prania. – Przyłączajcie się do #polskiekupujesz, bo możecie znaleźć ofertę specjalną na Mr. ZIGGI oraz setki ofert polskich firm, marek i produktów – zachęca innych do udziału.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.