REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak centra handlowe przygotowują się na ponowne otwarcie?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 30 kwi 2020 10:35
Jak centra handlowe przygotowują się na ponowne otwarcie?
Gemini Park Tychy. Fot. Mat. prasowe

Cogodzinna dezynfekcja "gorących punktów", instrukcje w toaletach jak prawidłowo myć ręce, a nawet maseczkomat. Jak galerie handlowe przygotowują się na ponowne otwarcie?

REKLAMA

Rząd stopniowo łagodzi obostrzenia nałożone na polską gospodarkę. Odmrażana jest także działalność centrów handlowych. Oznacza to, że zostaną otwarte wszystkie sklepy, ale w nowym rygorze  Będzie to działalność w nowej rzeczywistości, w której nadrzędne jest bezpieczeństwo oraz troska o zdrowie klienta i pracowników.

W praktyce oznacza to, że robiący zakupy muszą przestrzegać już obowiązujących, zasad, do których przywykliśmy, a także zapoznać się z kolejnymi,  jakie zapanują w obiektach po 4 maja. 

- Naszym celem jest zapewnienie klientom możliwie największego komfortu podczas wizyty w galerii, a przede wszystkim stworzenie warunków, w których wszyscy będą  czuć się bezpiecznie. Dlatego z wielką uwagą i starannością przygotowujemy się do udostępnienia klientom całej powierzchni obiektów , tak aby 4 maja być gotowym na działalność w nowych realiach - mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

Te nowe realia to ograniczenia, które wprowadzone zostaną dla dobra klienta i pracowników sklepów, a także nowe zasady, dzięki którym będzie można zrobić zakupy w warunkach, które nie stwarzają zagrożenia. Z czym więc będą musieli liczyć się odwiedzający galerie Gemini Park od 4 maja?

- Do centrów będzie mogła wejść ograniczona liczba osób. Na 15 m kw. będzie przypadać 1 osoba. Limit obowiązywać będzie także w windach. Obecna liczba osób, która maksymalnie może wejść do dźwigu podzielona zostanie przez 3. Podobnie jak w ostatnich tygodniach, dalej obowiązywać będzie konieczność zasłaniania nosa i ust np. maseczką lub innym materiałem. Ważne będzie także zachowanie dystansu , czyli  bezpieczne 2 metry odległości np. przy kasie czy na pasażu. To będą podstawy nowej rzeczywistości. Podstawy, chroniące nas wszystkich - mówi Malcharek.

I dodaje: - Ważne jest, abyśmy robiąc zakupy, mijając się na korytarzu, stojąc w kolejce czy parkując zachowali odpowiedni odstęp między sobą. Pomogą w tym specjalne komunikaty i oznaczenia na pasażu, a także oznaczenia w sklepach. W ten sposób nauczymy się, że bezpieczna odległość, która nas musi dziś dzielić, łączy nas w walce z rozprzestrzenianiem się wirusa - mówi.

Ale to nie jedyny sposób, w jaki Gemini Park zapewni bezpieczeństwo zakupów w nowej rzeczywistości

Od początku pandemii w centrach obowiązuje zaostrzony rygor sanitarny. Prowadzona jest także akcja informacyjna skierowana do klientów, a dotycząca higieny. Te działania dalej będą prowadzone, a nawet intensyfikowane.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.