REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jak może wyglądać biuro przyszłości?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 20 kwi 2021 11:54
Jak może wyglądać biuro przyszłości?
Nowy Styl wydał "Raport: Workspace of tomorrow", który jest zbiorem pragmatycznych rozwiązań aranżacyjnych, odpowiadających na realne potrzeby biura jutra, fot. mat. pras.
Jak może wyglądać biuro przyszłości?
Jak może wyglądać biuro przyszłości?
Jak może wyglądać biuro przyszłości?
Jak może wyglądać biuro przyszłości?
Jak może wyglądać biuro przyszłości?
Jak może wyglądać biuro przyszłości?
Jak może wyglądać biuro przyszłości?
Jak może wyglądać biuro przyszłości?
Jak może wyglądać biuro przyszłości?

Nowy Styl wydał "Raport: Workspace of tomorrow", który jest zbiorem pragmatycznych rozwiązań aranżacyjnych, odpowiadających na realne potrzeby biura jutra. Na łamach raportu powstał również model Communication Hub, czyli hybrydowa alternatywa dla tradycyjnych biur.

REKLAMA

Już ponad rok żyjemy w nowej rzeczywistości, gdzie dom to biuro, a biuro to dom. Część firm nadal pracuje zdalnie, część zdecydowała się na powrót do biura, w różnym zakresie i formie. Na popularności zyskuje również model hybrydowy, czyli łączenie pracy zdalnej z pracą w biurze. Właśnie dla firm, które zdecydowały się na model hybrydowy (lub dopiero rozważają) Nowy Styl opracował biuro Communication Hub. Jest to przykład nowoczesnego miejsca spotkań i wymiany doświadczeń, które wspiera potrzeby użytkowników.

Communication Hub odpowiada dokładnie na te potrzeby, które najgłośniej wybrzmiały podczas pandemii z ust większości pracowników – tęsknimy za spotkaniem z człowiekiem twarzą w twarz, nie ekran w ekran!

Przyszłość pod znakiem pracy hybrydowej

Praca hybrydowa zyskuje na popularności. Giganci światowi, tacy jak Google, Facebook czy Dell, zapowiadają, że właśnie tak widzą swoją przyszłość w kontekście organizacji pracy w najbliższej przyszłości.

Praca hybrydowa zakłada łączenie obecności w biurze i zdalnego wykonywania swoich obowiązków zawodowych – w domu lub innej lokalizacji.

Oto kluczowe założenia pracy hybrydowej:

  • biuro jako miejsce spotkań i interakcji między pracownikami,
  • częściowa praca w domu jako standard, a nie benefit,
  • miejsce pracy zależne od aktywności wykonywanej w danej chwili.

Według badań 61 proc. pracodawców zaoferuje swoim pracownikom możliwość pracy w modelu hybrydowym.

Zdecydowana większość pracowników biurowych chciałaby móc łączyć pracę w biurze z pracą zdalną. Elastyczne podejście pracodawców do miejsca i czasu pracy jest przez pracowników bardzo doceniane.

Communication Hub

Hybrydowy model pracy niewątpliwie wpłynie na przestrzeń biurową. Praca administracyjna w założeniu będzie w dużej mierze wykonywana zdalnie. W biurze najczęściej będziemy się spotykać i pracować zespołowo. Zatem zmienią się proporcje przestrzeni w biurze – będzie mniej tradycyjnych stanowisk pracy, a zdecydowanie więcej miejsc do spotkań i współpracy.

Communication Hub to model biura zaproponowany przez firmę Nowy Styl, doświadczonego eksperta i partnera w aranżowaniu przestrzeni pracy wielu firm na całym świecie. To biuro, które jest platformą do komunikacji i przestrzenią do wszelkiego rodzaju spotkań, także tych zdalnych, których jest wiele w systemie hybrydowym. Wreszcie, to zbiór propozycji aranżacji wnętrz biurowych, z których powstaje unikalny projekt, dopasowany do potrzeb i oczekiwań organizacji jutra.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.