REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Jasne wnętrza, przestrzeń i subtelna ręka przewodnika. O designie sklepów HalfPrice

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 28 cze 2021 10:08
Jasne wnętrza, przestrzeń i subtelna ręka przewodnika. O designie sklepów HalfPrice
Ekspansja sklepów HalfPrice spod szyldu CCC trwa w najlepsze, fot. mat. pras.
Jasne wnętrza, przestrzeń i subtelna ręka przewodnika. O designie sklepów HalfPrice
Jasne wnętrza, przestrzeń i subtelna ręka przewodnika. O designie sklepów HalfPrice
Jasne wnętrza, przestrzeń i subtelna ręka przewodnika. O designie sklepów HalfPrice
Jasne wnętrza, przestrzeń i subtelna ręka przewodnika. O designie sklepów HalfPrice
Jasne wnętrza, przestrzeń i subtelna ręka przewodnika. O designie sklepów HalfPrice

Ekspansja sklepów HalfPrice spod szyldu CCC trwa w najlepsze. Gdy wszyscy pytają markę o plany rozwoju, my przyjrzeliśmy się bliżej designowi sklepów.

REKLAMA

  • W pierwszym miesiącu funkcjonowania sieci HalfPrice w Polsce odwiedziło ją ponad 500 tys. klientów.
  • Aktualnie pod tą marką działa już 13 sklepów, w tym najnowszy flagowy salon w stołecznym domu towarowym Wars.
  • Wnętrza sklepów mają być jasne, przejrzyste, nienarzucające się klientom i dające im przestrzeń do swobodnych zakupów.

Wszystkie sklepy HalfPrice realizowane są w tym samym standardzie wizualnym, który jest efektem współpracy działu wewnętrznego z firmą DLG STUDIO Dominika Ladowska-Golus. Salony zajmą część dotychczasowej powierzchni sklepów CCC - standardowo ich metraż będzie wynosić 1-2,5 tys. mkw.

- Podstawowym założeniem przy tworzeniu salonów było opracowanie przyjaznego wnętrza z prostym i funkcjonalnym wyposażeniem, gdzie jasna i spójna przestrzeń stanowi tło dla głównej bohaterki, czyli naszej unikalnej i zróżnicowanej oferty. Tak przygotowany koncept w subtelny sposób wprowadza klienta i nawiguje go po wszystkich działach - mówi Justyna Huriez, kierownik działu projektowego w Grupie CCC.

Projektując wnętrza sieci HalfPrice twórcom zależało na stworzeniu przestrzeni, która sprzyja satysfakcjonującym zakupom, i w której odnajdą się wszyscy poszukiwacze okazji, niezależnie od grupy wiekowej. - Na bazie tych założeń powstała koncepcja jasnego, spokojnego wnętrza, które stanowi tło dla markowych produktów. Wyróżnia je biel, złamana i urozmaicona ciekawym wzorem tapet na ścianach i lekką szarością posadzki. Zadbaliśmy również o to, aby część salonu, w której można przymierzyć ubrania, była jasna i przejrzysta. Postawiliśmy na komfortowe wnętrze, stonowane kolory i duże lustra, które optycznie powiększają pomieszczenie - mówi Huriez. - HalfPrice to unikalny koncept, który dostarcza klientom nie tylko szeroką gamę produktów znanych marek, również tych premium, ale także, dzięki przejrzystemu układowi sklepu, zapewnia najwyższej jakości doświadczenia zakupowe. Jednocześnie dbamy o to, aby każdy kto odwiedzi naszą przestrzeń, czuł się w niej komfortowo i swobodnie - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.