Niecały rok po wprowadzeniu na rynek marki Shell Café – konceptu kawiarniano-gastronomicznego, firma rozszerza swoją działalność. Od połowy lipca w lokalu przy ulicy Karolkowej 30 w Warszawie będzie można wypić "małą czarną", skosztować słodkich i słonych przekąsek, a także zjeść świeżo przygotowane śniadania i lunche.
Pierwsza tego typu kawiarnia Shell w Polsce, a także w Europie, będzie serwować mieszanki średnio oraz intensywnie palonej kawy znane już ze stacji paliw.
Ciepłe kolory, drewno, a także wygodne, miękkie fotele tworzą w Shell Café przytulną przestrzeń sprzyjającą zarówno relaksującym spotkaniom prywatnym, jak i biznesowym. Specjalnie wydzielona część kawiarni zapewniająca prywatność stwarza idealne warunki do prowadzenia szkoleń lub prezentacji.
Na miejscu klienci będą mogli również skorzystać z gamy produktów gastronomicznych w której znajdują się smaki z całego świata m.in. kuchni francuskiej, angielskiej i bałkańskiej. Ze świeżych lokalnych produktów poza przekąskami do kawy w ofercie znajdują się m.in. shaksuka, kremy warzywne, pasty, quiche, bowle i sałatki. W okresie letnim w ofercie kawiarni będą się znajdować odpowiednio dopasowane do gustu klientów napoje mrożone, a w zimowym rozgrzewające.
– Rozszerzamy naszą działalność w segmencie detalicznym o nowe rozwiązanie jakim jest kawiarnia premium bez stacji paliwowej. Działanie wpisuje się w naszą strategię osiągnięcia 50 proc. marży z produktów i usług pozapaliwowych do 2025 r. Jest to też naturalny rozwój marki, która została bardzo dobrze przyjęta na polskim rynku – mówi Monika Kielak-Łokietek, dyrektorka sieci stacji paliw i rozwoju mobilności, członkini zarządu Shell Polska.
Nasze wyjątkowe autorskie mieszanki kawy, które opracowaliśmy, a także wybitnie przeszkolony zespół baristów, stały inspiracją do stworzenia wyjątkowego konceptu kawiarni premium Shell Café funkcjonującego jako miejsce spotkań w centrum Warszawy. Jako pierwsi w Europie wyznaczamy nowe trendy odpowiadając na potrzeby naszych klientów. Shell Café nie jest dodatkiem do stacji benzynowej, jest marką samą w sobie, która łączy ludzi – mówi Mikołaj Pawlak, starszy partner kategorii Shell Café w Shell Polska, który jest autorem konceptu oraz odpowiada za jego realizację.
Współwłaściciel i Prezes FS&P ARCUS Biuro Architektoniczne
Założyciel, Architekt Nizio Design International
Architekt FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki
Architekt FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.
Architekt Kazimierski i Ryba sp.j.