REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Klasyka i elegancja we wnętrzach Perfumerii Quality Missala

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 26 lis 2020 12:15
Klasyka i elegancja we wnętrzach Perfumerii Quality Missala
Perfumeria Quality Missala w Galerii Mokotów, fot. Seweryn Charyton Chlebiński
Klasyka i elegancja we wnętrzach Perfumerii Quality Missala
Klasyka i elegancja we wnętrzach Perfumerii Quality Missala

Witryna wykonana ze złoconych laserowo ciętych profili, układających się w piękne ażurowe ornamenty połączona z klasycznym wystrojem i pastelowymi kolorami zwracają uwagę klientów Galerii Mokotów, w której LSD.Studio zrealizowało projekt dla Perfumerii Quality Missala.

REKLAMA

Ażurowe, klasyczne elementy, pastelowa tonacja kolorystyczna i subtelna ekspozycja flakonów z ekskluzywnymi perfumami – takimi cechami wyróżnia się wystrój Perfumerii Quality Missala w warszawskiej Galerii Mokotów. Wdrożenie tej koncepcji to dzieło projektantów z LSD.Studio – dynamicznie rozwijającej się pracowni specjalizującej się w aranżacji wnętrz sklepów, punktów gastronomicznych czy biur oraz nadzorującej i realizację inwestycje w branży retail w całej Polsce.

W Perfumerii Quality Missala kupić można wybrane perfumy i kosmetyki pielęgnacyjne z całego świata ze starannie dobranej, ekskluzywnej kolekcji, skomponowanej przez twórców butików. Swoją ofertę dedykują oni koneserom produktów elitarnych, rzadko dostępnych i wyróżniających się najwyższą jakością.

- Choć nie jesteśmy autorem koncepcji, to projekt i realizacja całego wystroju tego sklepu, to dla nas szczególne wyzwanie. Chodziło przede wszystkim o unikalny charakter naszego zleceniodawcy, którego produkty wymagają najwyższej jakości entourage’u, zwłaszcza, że znajduje się w prestiżowym otoczeniu innych obiektów w warszawskiej Galerii Mokotów – mówi Agnieszka Gawron, współwłaścicielka i założycielka LSD.STudio, odpowiedzialnego za autorstwo realizacji tego projektu.

Najbardziej przykuwającym uwagę elementem wystroju jest tu wyróżniająca się w pasażu konstrukcja witryny wykonana ze złoconych profili laserowo ciętych, układających się w piękne ażurowe ornamenty. Niewielkie wnętrze perfumerii o delikatnej pastelowej kolorystyce stanowi subtelne dopełnienie eleganckiego i klasycznego charakteru tego miejsca, w nienarzucający się sposób eksponując flakony z ekskluzywnymi perfumami.

- Ze względu na skalę i wysublimowanie samych oferowanych tu produktów, projekt musiał zostać opracowany i zrealizowany z dbałością o każdy szczegół i detal. Dało nam to dużo satysfakcji, bo pomimo tego, że zawsze faza koncepcyjna projektu dostarcza nam najwięcej emocji, to sama faza wykonawcza potwierdza doświadczenie, precyzję i rzetelność naszego zespołu – przyznaje Agnieszka Gawron.

LSD.Studio opracowało dokumentację wykonawczą na podstawie koncepcji stworzonej wcześniej przez inne biuro projektowe. Specjaliści z LSD.Studio, które pełniło także rolę Generalnego Wykonawcy., uczestniczyli w całości procesu realizacyjnego, od doboru materiałów i wykonania prototypów, poprzez koordynację prac, aż po uzyskanie końcowych odbiorów i otwarcie butiku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.