REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

La Torre - nowa marka armatury na rynku polskim

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 lut 2018 14:57
La Torre - nowa marka armatury na rynku polskim
fot. mat. prasowe
La Torre - nowa marka armatury na rynku polskim
La Torre - nowa marka armatury na rynku polskim
La Torre - nowa marka armatury na rynku polskim
La Torre - nowa marka armatury na rynku polskim
La Torre - nowa marka armatury na rynku polskim
La Torre - nowa marka armatury na rynku polskim
La Torre - nowa marka armatury na rynku polskim
La Torre - nowa marka armatury na rynku polskim

Podczas 3. edycji targów 4 Design Days zadebiutowała nowa marka armatury - La Torre. Już wkrótce produkty będą dostępne w sprzedaży w sieci salonów łazienek BLU na terenie Polski.

REKLAMA

La Torre to włoska rodzinna firma z kilkudziesięcioletnią tradycją, zajmująca się produkcją ekskluzywnej armatury do łazienek i kuchni. Od 1994 roku jej wyroby dostępne są nie tylko we Włoszech, ale i za granicą, a obecnie dotarły również na polski rynek.

Produkty La Torre wyróżniają: elegancka linia wzornicza i innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz najwyższe standardy sanitarne i ekologiczne, zgodne z normami poszczególnych krajów. Do priorytetów właścicieli marki należą przede wszystkim: wykorzystywanie do produkcji materiałów bezpiecznych dla użytkownika i poszanowanie dla środowiska naturalnego, przejawiające się m.in. troską o oszczędne korzystanie z wody. Wszystkie zastosowane składniki posiadają atesty zezwalające na kontakt z żywnością. W 2015 roku firma uzyskała znak jakości OQC (sprawdzone pochodzenie i jakość), uczestniczy też w programie certyfikacji WATER LABEL, dołączając do każdego produktu etykietę z informacją o zużyciu wody.

La Torre współpracuje ze znakomitym projektantem Marco Poletti – autorem ponad 700 projektów, laureatem wielu prestiżowych konkursów, tworzącym dla najbardziej liczących się marek w świecie mody (m.in. Cerutti, Christian Dior, Valentino), branży towarów konsumpcyjnych i mebli. Poletti tak definiuje swoje credo artystyczne: „Moja praca, moja podróż, to ciągła ewolucja (…) design i architektura to jedno, a punktem orientacji jest „tchnięcie życia” w kreatywną ideę, jej przestrzeń, powierzchnię, objętość ….”. Współpracował z największymi markami w przemyśle mody (Cerruti, Christian Dior, Ermenegildo Zegna, Ferre, Mandarina Duck, Missoni, Valentino i Zara), branży towarów konsumpcyjnych (Barilla, Bialetti, Olivetti, Sony i Wind) i mebli (Albatros, Besana moquette, Bongio, Ceramica Cielo, Cerasa, Cisal, Pharaoh, Huber, DAS Radiators furniture, Eurolegno, Pharaoh, Huber, MD Studio, Project Liss & Tre-P & Tre-Più i Jacuzzi).

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie