REKLAMA
PARTNER PORTALU partner portalu
×

Szukaj w serwisie

Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 16 lis 2022 10:44
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Pracownia Kunszt Studio zaaranżowała 30 mkw. sklepu z pamiątkami na krakowskim lotnisku Balice, fot. mat. pras.
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!
Lajkonik, obwarzanek i selfie spot. Tak się robi sklep z pamiątkami!

Na krakowskim lotnisku Balice pracownia Kunszt Studio stworzyła niezwykły sklep z pamiątkami. Na zlecenie Lagardere Travel Retail Polska powstało miejsce z ikonicznymi produktami made in Kraków - m.in. z Lajkonikiem i Obwarzankiem.

REKLAMA

  • Lagardere Travel Retail Polska na lotnisku Balice otworzył sklep z pamiątkami #visitkraków.
  • Pracownia Kunszt Studio na 30 mkw. stworzyła przestrzeń pełną stref doświadczeń, gdzie ponad połowa z niej nie generuje dochodu w sposób dosłowny.

Założenia inwestora, firmy Lagardere Travel Retail Polska, od początku były bardzo nietypowe. Główny nacisk został położony na stworzenie przestrzeni jako strefy doświadczeń. Lokal jednocześnie miał nawiązywać do symboli Krakowa i regionu małopolski.

- Równocześnie chcieliśmy zaspokoić potrzeby konsumentów, czyli pasażerów,  którzy w oczekiwaniu na lot mogliby spędzić czas w sposób kreatywny. Dzięki tym założeniom powstał koncept, który łączy w sobie zarówno kupno pamiątek w sensie fizycznym, jak i kreowania pamiątek na poziomie wspomnień, doświadczeń i emocji - mówią architekci z Kunszt Studio.

Przestrzeń została podzielona na trzy strefy. W pierwszej z nich, w strefie Lajkonika znajdziemy obrotową karuzelę i ściankę z napisem I LOVE KRAKÓW. W strefie Obwarzanka, znajduje się huśtawka oraz obwarzanki 3 D z żywicy. Ostatnia z nich, strefa samolotu, imituje wnętrze tego pojazdu i stanowi miejsce typu selfie spot.

Główny nacisk został położony na stworzenie przestrzeni jako strefy doświadczeń. Lokal jednocześnie miał nawiązywać do symboli Krakowa i regionu małopolski, fot. mat. pras.
Główny nacisk został położony na stworzenie przestrzeni jako strefy doświadczeń. Lokal jednocześnie miał nawiązywać do symboli Krakowa i regionu małopolski, fot. mat. pras.

Innowacyjność sklepu polega na przeznaczeniu ponad połowy powierzchni sprzedaży, która teoretycznie stanowi powierzchnię zarobkową, na przestrzeń , która w sposób dosłowny nie generuje przychodu, ale znacząco wpływa na odbiór marki. - Takie nieszablonowe podejście inwestora pozwala na zbudowanie sklepu, którego głównym celem jest generowanie emocji i pozytywnych doświadczeń. Tradycyjne podejście inwestorów , które zakłada zagospodarowanie przestrzeni produktem w sposób maksymalny nie ma już odzwierciedlenia w rzeczywistości - mówią architekci.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie