×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Louis Vuitton zaprojektuje przedmioty do gry "League of Legends"

  • Autor: PAP
  • Opublikowano: 23 wrz 2019 14:33
fot. shutterstock

Projektanci domu mody Louis Vuitton opracują linię wirtualnych przedmiotów kosmetycznych do gry "League of Legends". W ramach współpracy powstanie również ozdobny futerał na puchar tegorocznych Mistrzostw Świata w "LoL".

REKLAMA

Pierwszym elementem partnerstwa z LV ma być właśnie futerał na puchar Summoner's Cup, który otrzymają zwycięzcy tegorocznej edycji Mistrzostw Świata w popularnej drużynowej grze strategicznej (MOBA) "League of Legends". Faza grupowa zawodów organizowanych przez producenta tytułu, Riot Games (Tencent), rozpocznie się w Berlinie drugiego października. Finały mają zostać rozegrane w Paryżu 10 listopada.

Jak zapewnili przedstawiciele studia Riot Games, futerał ma "zawierać tradycyjny savoir-faire Louis Vuitton, lecz łączyć go z nowoczesnymi i technologicznymi elementami charakterystycznymi dla uniwersum gry" e-sportowej - zapewnił Riot.

W przeszłości Louis Vuitton zapewniał już futerały np. na Puchar Świata FIFA czy trofeum zawodów French Open.

Współpraca między producenta "LoL" a LV obejmuje również serię wirtualnych przedmiotów kosmetycznych dla postaci. Tzw. skórki całkowicie zmieniające wygląd poszczególnych bohaterów zaprojektuje dyrektor artystyczny kolekcji damskich domu Louis Vuitton, Nicolas Ghesquiere. Media spekulują, że ich prezentacja odbędzie się w trakcie mistrzostw.

Jak wskazało Verge, Louis Vuitton już wcześniej współpracował z branżą gier komputerowych - swego czasu bohaterka Lightning z gry "Final Fantasy XIII" (Square Enix) służyła domowi mody za wirtualną modelkę.

W ocenie serwisu moda i środowisko graczy oraz sportów elektronicznych są coraz ściślej powiązane. Firma Nike niedawno zaprezentowała kolekcję ubrań z zespołami e-sportowymi z chińskiej ligi "League of Legends" Pro League (LPL). Specjalną linię odzieżową przygotowuje również Adidas we współpracy z kojarzonym z grą "Fortnite" streamerem Tylerem "Ninją" Blevinsem.

Szefowa oddziału globalnych partnerstw e-sportowych Riot Games Naz Aletaha uważa współpracę z domem mody Louis Vuitton za naturalną, wskazując na wykraczanie marki "LoL" poza ramy samej gry komputerowej. Uniwersum gry posłużyło wcześniej za inspirację m.in. dla licznych komiksów oraz muzyki. Tytuł zagościł także w odcinku serialu animowanego "The Simpsons", a ubiegłoroczne finały mistrzostw zwieńczył koncert muzyki K-pop w rzeczywistości rozszerzonej.

27 października "League of Legends" obchodzić będzie dziesięciolecie obecności na rynku. Producent - należące do chińskiego koncernu Tencent studio Riot Games - wskazał, że każdego dnia do gry loguje się ponad 8 mln użytkowników z całego świata.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie