REKLAMA
PARTNER PORTALU partner portalu
×

Szukaj w serwisie

Magnolia Park odświeżyła design sklepów

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 11 wrz 2018 16:00
Magnolia Park odświeżyła design sklepów
Sklep Wojas, fot. mat. pras.
Magnolia Park odświeżyła design sklepów
Magnolia Park odświeżyła design sklepów
Magnolia Park odświeżyła design sklepów
Magnolia Park odświeżyła design sklepów
Magnolia Park odświeżyła design sklepów
Magnolia Park odświeżyła design sklepów
Magnolia Park odświeżyła design sklepów

Najemcy największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku przygotowali przestrzeń ekspozycyjną w nowych aranżacjach. Dzięki temu produkty w salonach Douglas, C&A i Wojas są lepiej wyeksponowane, zwiększył się ich asortyment, a zakupy stały się bardziej intuicyjne.

REKLAMA

Od piątku w Magnolia Park działa perfumeria Douglas w zupełnie nowej odsłonie. Salon wyróżnia się przebudowaną przestrzenią ekspozycyjną w eleganckich czarno-białych barwach. W perfumerii niezmiennie dostępne są najwyższej jakości perfumy, kosmetyki i preparaty do pielęgnacji prestiżowych marek, takich jak: Giorgio Armani, Laura Mercier, Estée Lauder, Chanel czy La Mer. Produkty są jeszcze lepiej wyeksponowane, co zwiększa intuicyjność zakupów. - Wejście nowych najemców lub otwarcia salonów w nowych konceptach to zawsze istotne wydarzenia w Magnolia Park. Towarzyszą im zwykle niespodzianki dla klientów. Z okazji otwarcia po zmianach, perfumeria Douglas zorganizowała spotkania z makijażystką Magdą Pieczonką oraz przygotowała wiele atrakcyjnych rabatów – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Douglas w zmienionym koncepcie to niejedyne zmiany, które w ostatnim czasie zaszły w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. Z myślą o klientach wygląd i funkcjonalność salonów poprawiły również marki C&A oraz Wojas. Nowa aranżacja otwartej przestrzeni ekspozycyjnej w C&A to przede wszystkim jej wyraźny podział na strefy dla mężczyzn, kobiet czy dzieci. Klienci powinni docenić nowoczesny wystrój wnętrza w żywych barwach z dominacją czerwieni oraz jeszcze większy asortyment produktów: ubrań, akcesoriów i dodatków.

Z kolei główną innowacją w salonie Wojas jest większa przestrzeń ekspozycyjna i lepsza prezentacja ofert torebek i obuwia. Marka postawiła na lepszą prezentację i poszerzenie gamy produktów. W salonie niezmiennie dostępny jest bogaty wybór butów damskich i męskich, akcesoriów, środków do pielęgnacji obuwia oraz dodatków.

Pod koniec lipca do grona najemców Magnolia Park dołączyły marki Zara Home i Recman – polska marka odzieży męskiej. Oferta galerii powiększyła się także o salon z akcesoriami GSM Teletorium oraz o sklep Media Markt, który zastąpił Saturn.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie