Po raz pierwszy w Polsce Mango prezentuje swoją ofertę w nowym designie salonów. W warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów otwarto sklep hiszpańskiej marki w koncepcie oddającym śródziemnomorskiego ducha.
Nowa odsłona marki Mango inspirowana jest stylem śródziemnomorskim – wnętrze utrzymano w ciepłej kolorystyce, przeważają tu neutralne kolory bazowe, a całość dopełniają naturalne materiały, takie jak drewno czy marmur.
Nowy koncept Mango odzwierciedla cele marki, jakimi są zrównoważony rozwój, efektywność energetyczna oraz integracja architektoniczna. Dlatego w przestrzeni Mango w Westfield Mokotów zastosowano energooszczędne oświetlenie, a w projekcie uwzględniono zrównoważone materiały. Wdrożono tu również rozwiązania zgodne z duchem odpowiedzialnej konsumpcji. Mango zachęca swoich klientów do przynoszenia do mokotowskiego salonu używanej odzieży oraz obuwia, które będą ponownie wykorzystane lub zostaną poddane recyklingowi.
Nowo otwarty salon Mango dba również o doświadczenia zakupowe klientów poprzez stworzenie przestronnej, funkcjonalnej i przyjaznej przestrzeni, która ułatwia interakcję pomiędzy kupującym a obsługą sklepu. Aby jeszcze lepiej trafiać w potrzeby i oczekiwania klientów, powiększono strefę przymierzalni, oferując przy tym możliwość personalizacji oświetlenia. Dzięki temu zakupy w nowym salonie Mango stają się jeszcze większą przyjemnością.
Pierwszy w Polsce, flagowy salon międzynarodowej marki Mango w nowej aranżacji, znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego Westfield Mokotów w Warszawie.
współzałożyciel i wspólnik JEMS Architekci
współzałożyciel i wspólnik JEMS Architekci
partner i wspólnik JEMS Architekci
partner i wspólnik JEMS Architekci
partner i wspólnik JEMS Architekci
partner i wspólnik JEMS Architekci