
Mango będzie dalej rozwijać swoją sieć handlową w Europie, szczególnie w Polsce, gdzie planuje otworzyć sześć nowych sklepów na przestrzeni 2019 r. Większość z nich będzie znajdować się w miastach, w których nie było dotąd sklepów stacjonarnych Mango. Co ważne, wprowadzają one nową koncepcję architektury wnętrz.
Firma weszła na polski rynek już w 2000 roku, a 2018 rok zakończy z 20 punktami sprzedaży w 14 miastach, wśród których wyróżniają się Warszawa, Kraków, Gdańsk i Poznań.
W tym roku marka otworzyła trzy sklepy w centrach handlowych: w Forum Gdańsk, w Millenium Hall (Rzeszów) oraz w Galerii Ostrowiec. Nowe lokale mają powierzchnię między 400 a 500 mkw. Co ważne, wprowadzają one nową koncepcję architektury wnętrz, w której układ przestrzenny jest uporządkowany i spójny z estetyką marki.
W zeszłym roku Mango w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior otworzyło pierwszy flagowy sklep w Polsce. Salon ma 900 mkw. powierzchni i prowadzi sprzedaż kolekcji damskiej oraz męskiej.
Wspólnik Grupa 5 Architekci
Prezes Zarządu, Architekt Ingarden & Ewý Architekci
Współwłaściciel, Architekt AD Artis Architects
Partner Horizone Studio
Partner Horizone Studio
Architektka, Wiceprezeska OW SARP Pracownia Architektoniczna Aleksandra Wasilkowska