×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Mango stawia na rozwój w Polsce. Będzie więcej salonów w najnowszym koncepcie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • Opublikowano: 17 paź 2018 14:24
Mango stawia na rozwój w Polsce. Będzie więcej salonów w najnowszym koncepcie
fot. mat. prasowe

Mango będzie dalej rozwijać swoją sieć handlową w Europie, szczególnie w Polsce, gdzie planuje otworzyć sześć nowych sklepów na przestrzeni 2019 r. Większość z nich będzie znajdować się w miastach, w których nie było dotąd sklepów stacjonarnych Mango. Co ważne, wprowadzają one nową koncepcję architektury wnętrz.

REKLAMA

Firma weszła na polski rynek już w 2000 roku, a 2018 rok zakończy z 20 punktami sprzedaży w 14 miastach, wśród których wyróżniają się Warszawa, Kraków, Gdańsk i Poznań.

W tym roku marka otworzyła trzy sklepy w centrach handlowych: w Forum Gdańsk, w Millenium Hall (Rzeszów) oraz w Galerii Ostrowiec. Nowe lokale mają powierzchnię między 400 a 500 mkw. Co ważne, wprowadzają one nową koncepcję architektury wnętrz, w której układ przestrzenny jest uporządkowany i spójny z estetyką marki.

W zeszłym roku Mango w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior otworzyło pierwszy flagowy sklep w Polsce. Salon ma 900 mkw. powierzchni i prowadzi sprzedaż kolekcji damskiej oraz męskiej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie