Marka Lavard stawia na nowy koncept. Tym razem zaskoczy w Libero



Propertydesign.pl - 05-12-2017 10:15


Marka odzieżowa Lavard chce wprowadzić do katowickiego Libero nowy koncept otwierany w najlepszych galeriach w Polsce.

Salon firmowy Lavard powiększa wynajętą wcześniej powierzchnię o 35 proc. i finalnie zajmie powierzchnię ponad 200 mkw., na której zaoferuje kolekcję damską i męską. Libero zostało zaprojektowane w taki sposób, by zaspokajało potrzeby odwiedzających w każdym obszarze, zarówno w zakresie zakupów, usług, rozrywki, jak i gastronomii.

- Libero promuje dobry styl bycia i codziennej elegancji, dlatego nie mogło nas tu zabraknąć. Zdecydowaliśmy się otworzyć większy salon z ofertą zarówno dla panów, jak i dla pań – mówi Jolanta Jasionowska-Kasiak, pełnomocnik ds. rozwoju sieci Lavard.

- Libero to strefa nowych doświadczeń, przede wszystkim zakupowych, dlatego nowy format marki Lavard doskonale wpisuje się w naszą modową propozycję. Przyszli odwiedzający to osoby o dużych wymaganiach i wysokich aspiracjach, którym zamierzamy sprostać. Ciężko pracujemy na to, aby spędzanie czasu w Libero było relaksem, a zakupy – przyjemnością – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.