×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Massimo Dutti i Oysho zaskakują nowymi konceptami

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 24 sty 2023 10:03
Massimo Dutti i Oysho zaskakują nowymi konceptami
Tak wygląda nowy salon Massimo Dutti w Westfield Mokotów, fot. mat. pras.
Massimo Dutti i Oysho zaskakują nowymi konceptami
Massimo Dutti i Oysho zaskakują nowymi konceptami
Massimo Dutti i Oysho zaskakują nowymi konceptami
Massimo Dutti i Oysho zaskakują nowymi konceptami

Większa przestrzeń oraz nowe aranżacje - to tylko niektóre zmiany jakie pojawiły się w salonach Massimo Dutti i Oysho w warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów.

REKLAMA

Ostatnie miesiące w Westfield Mokotów obfitowały w zmiany - w centrum pojawiły się zupełnie nowe marki i koncepty, a niektóre z tych już dobrze znanych zmieniły lokalizację lub aranżację przestrzeni. Massimo Dutti i Oysho dołączyły do tej drugiej grupy i teraz można je znaleźć w nowych, większych przestrzeniach. 

Nowy salon Massimo Dutti został zaprojektowany tak, aby wzmocnić wizerunek marki. Czyste i neutralne wnętrza, z nutą ciepła płynącą z drewnianych mebli i naturalnych odcieni tkanin, zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie wyeksponować produkty.

Odmieniony butik Oysho utrzymany jest w stylu minimalistycznym. Jasna przestrzeń, oświetlona najnowocześniejszymi lampami LED, wraz z drewnianymi meblami tworzą ciepłe i przyjemne otoczenie. Uwagę klientów sklepu zwróci również szeroki wybór kolekcji sportowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie