Większa przestrzeń oraz nowe aranżacje - to tylko niektóre zmiany jakie pojawiły się w salonach Massimo Dutti i Oysho w warszawskiej galerii handlowej Westfield Mokotów.
Ostatnie miesiące w Westfield Mokotów obfitowały w zmiany - w centrum pojawiły się zupełnie nowe marki i koncepty, a niektóre z tych już dobrze znanych zmieniły lokalizację lub aranżację przestrzeni. Massimo Dutti i Oysho dołączyły do tej drugiej grupy i teraz można je znaleźć w nowych, większych przestrzeniach.
Nowy salon Massimo Dutti został zaprojektowany tak, aby wzmocnić wizerunek marki. Czyste i neutralne wnętrza, z nutą ciepła płynącą z drewnianych mebli i naturalnych odcieni tkanin, zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie wyeksponować produkty.
Odmieniony butik Oysho utrzymany jest w stylu minimalistycznym. Jasna przestrzeń, oświetlona najnowocześniejszymi lampami LED, wraz z drewnianymi meblami tworzą ciepłe i przyjemne otoczenie. Uwagę klientów sklepu zwróci również szeroki wybór kolekcji sportowych.
Założyciel BXBstudio
Właściciel, Główny projektant MAU - Mycielski Architecture & Urbanism
Główny Projektant V-ce Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
Główny Projektant Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
współzałożyciel OP Architekten
Założyciel, Architekt Studio ADS