REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Minimalizm w sztuce użytkowej

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 maj 2017 09:14
Minimalizm w sztuce użytkowej
iSpot Apple Premium Reseller w poznańskim Starym Browarze fot. mat. prasowe
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej
Minimalizm w sztuce użytkowej

iSpot Apple Premium Reseller to przestrzeń sieci salonów Apple. Służy ona prezentacji produktów technologicznych zgodnie z filozofią Steva Jobsa – twórcy marki.

REKLAMA

Zakochać się w technologii

W salonach marki iSpot, podobnie jak w innych przestrzeniach użytkowych stworzonych na potrzeby Apple, Tim Kobe w pełni zrealizował założenia Jobsa oraz jego marzenia o dostarczeniu ludziom intuicyjnej technologii i najwyższej jakości. Dostrzec to można praktycznie w każdym elemencie zaprojektowanego pomieszczenia. Takie jak przeszklone witryny eksponują zadbane wnętrze sklepu i pokazują otwartość na każdego klienta, przykuwają uwagę przechodniów do tego, co dzieje się w środku; skromna liczba obiektów na wystawie pozwala zachować ład i harmonię. Skupia też uwagę na produktach oraz ich funkcjach stawiając je w centrum uwag. W salonach dominuje minimalizm. Ład oraz dyscyplina komunikatów powodują, że klienci nie są od samego wejścia bombardowani informacjami, ale pozostawia się im przestrzeń potrzebną do skupienia na pojedynczym obiekcie. A także przekazywane są wyłącznie najważniejsze informacje. Celowe lokalizowanie produktów poniżej poziomu wzroku oraz umieszczanie danych technicznych przy produkcie podkreśla przywiązanie do dostarczenia klientom jedynie przydatnych informacji, bez zbędnych, rozpraszających uwagę komunikatów. Zaś grafiki zdobiące ściany salonów służą do tworzenia nastroju wnętrza, nie mają na celu przekazywanie odwiedzającym informacji o produktach czy promocjach. A muzyka nie jest ekspansywna, daje możliwość delektowania się technologią; delikatne tony znanych melodii przewijają się tworząc idealne tło do testowania i wyboru sprzętu. Zaś zapach w salonach jest neutralny, nie stwarza bariery wejścia dla klientów spowodowanej zastosowaniem aromamarketingu.

- Zastosowane zgodnie z filozofią Jobsa rozwiązania, sprawiają, że nasi klienci czują się komfortowo – mówi Bartłomiej Janiszek. Uporządkowana, jasna, minimalistyczna przestrzeń pozwala zagłębić się w świat technologii i pokochać ją od pierwszego użytkowania – dodaje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.