REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Modelowe procedury sanitarne w biurach na Służewcu

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 wrz 2020 12:36
Modelowe procedury sanitarne w biurach na Służewcu
Lobby w biurowcach Innova Work Station i Signum Work Station w Warszawie (Cromwell Property Group, Tétris), fot. mat. prasowe

Osłony pleksi w strefach recepcji, oznaczenia informujące o konieczności zachowania bezpiecznej, 2-metrowej odległości, dyspensery z płynem dezynfekującym przy wejściu, a nawet specjalnie zaprogramowane windy i wentylacja wtłaczająca czyste powietrze - takie rozwiązania zastosowano w budynkach Innova Work Station i Signum Work Station w trosce o bezpieczeństwo sanitarne.

REKLAMA

Cromwell Property Group, firma będąca asset manegerem i zarządzający nieruchomościami, w budynkach biurowych Innova Work Station i Signum Work Station w trosce o bezpieczeństwo użytkowników wdrożył modelowe procedury sanitarne w związku z pandemią COVID-19. W biurowcach wprowadzono szereg nowoczesnych rozwiązań ograniczających kontakt osób przebywających w budynku. Model bezpiecznego biurowca został opracowany we współpracy z doradcami z firmy CBRE Sp. z o.o.

W budynkach Innova Work Station i Signum Work Station wprowadzono nowoczesne rozwiązania chroniące użytkowników przed rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19. Zmodernizowane w minionym roku recepcje zostały dodatkowo dostosowane do nowych wytycznych. Pojawiły się oznaczenia informujące o konieczności zachowania bezpiecznej, 2-metrowej odległości i obowiązku noszenia maseczek w przestrzeniach wspólnych. Zintensyfikowano dezynfekcje blatów, klamek, barierek, poręczy, a także stojaków rowerowych. Przy wejściach znalazły się dyspensery z płynem do dezynfekcji oraz dodatkowe kosze na zużyte maseczki i rękawiczki. Strefy recepcji zostały wyposażone w specjalne osłony pleksi i oraz termometry bezdotykowe do pomiaru temperatury. Dla gości z zewnątrz została stworzona specjalna instrukcja informująca o zasadach bezpieczeństwa obowiązujących na terenie budynków. Natomiast kurierów i dostawców obowiązuje bezwzględna dezynfekcja rąk przed przekroczeniem strefy recepcji i wejściem na powierzchnie najemców.

Dodatkowo w biurowcach wprowadzono wiele innowacji ułatwiających poruszanie się, a jednocześnie ograniczających kontakt między osobami przebywającymi na terenie nieruchomości. Jednym z nich jest specjalne zaprogramowanie wind tak, aby automatycznie zjeżdżały na parter i pozostały otwarte. Dzięki temu zapewnione jest skuteczniejsze wietrzenie oraz bezkontaktowe otwieranie drzwi wind na parterze. Wprowadzono ograniczenia ilości osób korzystających z windy oraz drzwi obrotowych. Wśród zastosowanych rozwiązań jest także wtłaczanie 100% świeżego powietrza oraz intensyfikacja wymiany filtrów w centralach wentylacyjnych i czyszczenia klimatyzacji.

- Postawiliśmy na innowacje i wyznaczanie nowych trendów. Uruchomiliśmy specjalnie opracowany serwis internetowy BezpieczniezCromwell.pl. W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie najemców dostosowaliśmy powierzchnie w budynkach Innova i Signum do nowych wymogów wynikających z pandemii COVID-19. Przystosowywaliśmy przestrzenie biurowców, tak, aby najemcy mogli bezpiecznie powrócić do pracy w biurze. Przeprowadzona w minionym roku modernizacja lobby uzupełniona dodatkowymi udogodnieniami sprawiają, że łatwiej jest utrzymać tak ważny reżim sanitarny - mówi Katarzyna Kercz, Asset Manager, Cromwell Property Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.