REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nagrodzono zrównoważoną i odpowiedzialną modę

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 14 gru 2021 12:09
Nagrodzono zrównoważoną i odpowiedzialną modę
Dają drugie życie tkaninom, projektują z myślą o środowisku i ludziach - tacy są zwycięzcy tegorocznej edycji organizowanego przez Fabrykę Sztuki w Łodzi konkursu Modopolis. fot. kolaż zdjęć zwycięskich marek / Modopolis
Nagrodzono zrównoważoną i odpowiedzialną modę
Nagrodzono zrównoważoną i odpowiedzialną modę
Nagrodzono zrównoważoną i odpowiedzialną modę
Nagrodzono zrównoważoną i odpowiedzialną modę
Nagrodzono zrównoważoną i odpowiedzialną modę
Nagrodzono zrównoważoną i odpowiedzialną modę

Dają drugie życie tkaninom, projektują z myślą o środowisku i ludziach - tacy są zwycięzcy tegorocznej edycji organizowanego przez Fabrykę Sztuki w Łodzi konkursu Modopolis.

REKLAMA

  • Znamy laureatów tegorocznego konkursu Modopolis, w którym wzięli udział projektanci i projektantki z całego kraju.
  • Nagrody, wsparcie ekspertów i Rekomendacje Modopolis wygrali: Kompromis, Rencuff i Sad Human. Wszyscy zgodnie mówią, że tworzą modę dla tych, którzy chcą czegoś więcej.
  • Organizatorem Modopolis jest Fabryka Sztuki w Łodzi.

Kompromis szyje ubrania z tkanin z secondhandów, głównie na zamówienie. Sad Human oferuje krótkie, szyte z tkanin ze zwrotów lub odzysku serie bluz i koszulek na… gorsze dni. Z kolei Rencuff to piękne ponadczasowe formy, powstające z naturalnych, certyfikowanych tkanin, szyte dopiero po złożeniu zamówienia.

– Celem naszego konkursu jest promowanie marek, które szukają własnej definicji zrównoważonej i odpowiedzialnej mody. Takich, które często już na etapie projektowania zwracają uwagę na dobór materiałów przyjaznych środowisku, warunki zatrudnienia szyjących czy projektowanie ponadczasowe – mówi Maria Sobczyk, dyrektor Modopolis.

Modopolis – Forum Mody Polskiej to branżowy projekt dla niezależnych projektantów i producentów, pomagający im odnieść sukces na modowym rynku. Daje możliwość nawiązywania biznesowych relacji, wymiany doświadczeń, edukacji i podnoszenia konkurencyjności firm. Ma również za zadanie wypracowywanie i wskazywanie dobrych praktyk w zakresie mody etycznej, ekologicznej i społecznie odpowiedzialnej.

– Nagradzamy te marki, które wierzą w konieczność zmian i same stają się zmianą – tłumaczy Sobczyk i wyjaśnia, że laureaci zyskują nie tylko wsparcie ich widzialności w sieci, zwiększające dotarcie do potencjalnych klientów, ale przede wszystkim działania edukacyjne w tym na konsultacje w zakresie skutecznej sprzedaży online, budowania strategii czy wyzwań w początkowej fazie prowadzenia działalności gospodarczej.

Związany z Modopolis od pierwszej edycji Michał Koszek, dziennikarz i stylista doradzi laureatom, jak uwieść media piszące o modzie, a Agata Rudnicka, specjalistka tematyki zrównoważonego i etycznego biznesu podpowie, jak teorię przenieść na konkretne działania w firmie. Z kolei Monika Ustyniak, na co dzień wspierająca projektantów i twórców w poszukiwaniu rozwiązań technicznych i technologicznych pomoże pokonać problemy napotkane po drodze do osiągnięcia najwyższej jakości produktu. Zaś mecenas Agnieszka Witońska-Pakulska podzieli się specjalistyczną wiedzą prawną w zakresie ochrony prawa własności intelektualnej.

W tym roku oprócz trójki laureatów rekomendacje Modopolis dla marek wyróżniających się autorskim podejściem do mody zrównoważonej i odpowiedzialnej mody otrzymało kolejnych osiem marek.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.