REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Najnowszy salon eobuwie.pl naszpikowany technologią

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 lut 2020 12:06
Najnowszy salon eobuwie.pl naszpikowany technologią
Nowy salon interaktywny marki eobuwie.pl znajduje się na parterze Galerii Północnej, w pobliżu sklepu Reserved. To jeden z pierwszych sklepów w Polsce w którym zastosowano technologię omnichannel, polegającą na całkowitej cyfryzacji oferty produktów, fot. mat. prasowe
Najnowszy salon eobuwie.pl naszpikowany technologią
Najnowszy salon eobuwie.pl naszpikowany technologią
Najnowszy salon eobuwie.pl naszpikowany technologią
Najnowszy salon eobuwie.pl naszpikowany technologią
Najnowszy salon eobuwie.pl naszpikowany technologią
Najnowszy salon eobuwie.pl naszpikowany technologią

Na warszawskiej Białołęce powstał interaktywny salon eobuwie.pl, oferujący wybór nawet 15 tys. produktów dostępnych od ręki. Nowy lokal został otwarty w Galerii Północnej, zajmując aż 500 mkw. powierzchni. To już kolejny sklep stacjonarny tej marki w stolicy.

REKLAMA

Nowy salon interaktywny marki eobuwie.pl znajduje się na parterze Galerii Północnej, w pobliżu sklepu Reserved. To jeden z pierwszych sklepów w Polsce w którym zastosowano technologię omnichannel, polegającą na całkowitej cyfryzacji oferty produktów. Tradycyjne półki z butami zastąpiły ekrany dotykowe oraz tablety ze specjalną aplikacją, która umożliwia zamawianie oraz oglądanie obuwia, również tego spoza oferty sklepów stacjonarnych. Produkty dostępne od ręki personel dostarcza klientowi w ciągu maksymalnie 3 minut, z kolei te z oferty online można zamówić na dowolny adres. W szerokim asortymencie sklepu można znaleźć wiele znanych marek premium, jak Tommmy Hilfiger, Guess, Liu Jo, Furla, Napapijri, Gino Rossi, Eva Minge, Adidas, News Balance oraz wiele innych.

 - Cały czas staramy się zapewnić klientom dostęp do znanych i renomowanych marek modowych, oferujących wysokiej jakości produkty. Nowo otwarty salon marki eobuwie.pl doskonale uzupełni ofertę pozostałych sklepów o szeroki asortyment obuwia, a jednocześnie zapewni odwiedzającym wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Jest to bowiem jeden z niewielu takich sklepów w Polsce. Cieszymy się, że Galeria Północna została wybrana na drugą lokalizację sklepu w Warszawie i wierzymy, że salon cały czas będzie cieszyć się tak dużym zainteresowaniem, jak w dniu otwarcia – powiedział Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing GTC.

Oprócz tabletów ze specjalną aplikacją do zamawiania i przeglądania obuwia w nowo otwartym sklepie dostępne są też inne udogodnienia dla klientów, jak aplikacja esize.me oraz usługa reserve & collect. Pierwsza z nich to przełomowe narzędzie stworzone w oparciu o technologię 3D, oferujące profesjonalną pomoc w doborze odpowiedniego obuwia. Aplikacja w kilka sekund tworzy trójwymiarowy model stóp, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu i wybiera te najbardziej dla nas odpowiednie. Wykonany skan można zapisać i wykorzystać podczas kolejnych zakupów zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. Z kolei dzięki usłudze reserve & collect można odebrać wcześniej zamówiony towar bez stania w kolejce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.