REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

New Work wprowadza nową usługę do swoich przestrzeni biurowych

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 18 lut 2022 10:23
New Work wprowadza nową usługę do swoich przestrzeni biurowych
Biuro New Work w Hi Piotrkowska, fot. mat. pras.

New Work, dostawca elastycznej przestrzeni biurowej, wprowadza nową usługę. Mowa tutaj o „Space in the Cloud”. To rozwiązanie, które nie tylko pomoże nowym i obecnym najemcom w oszczędzaniu pieniędzy, ale też pozwoli na zarządzanie pracownikami w sposób bardziej elastyczny i zgodny z zasadami ESG

REKLAMA

Najnowszy raport RICS ujawnił, że prawie jedna trzecia specjalistów z globalnej branży nieruchomości nie postrzega już powierzchni biurowej jako niezbędnego elementu do skutecznego funkcjonowania firmy. Praca w domu stała się powszechną praktyką, a pracownicy oczekują jeszcze większej elastyczności. Sprawia to, że dużo powierzchni w biurowcach prawdopodobnie pozostanie niewykorzystanych. Ogrzewanie i energia elektryczna niezbędne do obsługi tych nieużywanych przestrzeni generują niepotrzebne koszty dla najemców, o negatywnym wpływie na środowisko nie wspominając.

Zgodność działań z zasadami ESG staje się priorytetem dla coraz to kolejnych firm, dlatego nadszedł czas, aby pomyśleć o daleko idących konsekwencjach prowadzonej działalności biznesowej. Wiele korporacji na całym świecie wdraża zorientowane na człowieka strategie, które umożliwiają pracownikom pracę z różnych miejsc – głównego biura, biur satelitarnych, coworkingów, domu, a nawet z destynacji urlopowych.

Dzięki zapewnieniu pracownikom większej elastyczności w wyborze miejsca pracy, zmniejszeniu ulega konieczność dojazdów, łatwiejsza do osiągnięcia jest też równowaga między życiem zawodowym, a prywatnym. Strategia sprawnego zarządzania zasobami ludzkimi obejmuje zatem nie tylko środowiskowy, ale także społeczny komponent polityki ESG.

Usługa „Space in the Cloud” oferowana przez New Work daje możliwość zmniejszenia przestrzeni podstawowej do 50 proc. i obniżenia szczytowego obciążenia za pomocą usług w chmurze. Pracownicy korzystający z tego serwisu uzyskują poprzez aplikację mobilną dostęp do wszystkich obiektów New Work. Dzięki temu mogą wybrać miejsce swojej pracy w danym dniu, a nawet w konkretnych godzinach, niezależnie od tego, gdzie obecnie się znajdują i dokąd zamierzają się udać. Jest to niejako przeniesienie biura do chmury, łącznie z opcją konfigurowania go niezależnie od lokalizacji.

- Od teraz dajemy najemcom możliwość nie tylko zaoszczędzenia pieniędzy i zmniejszenia śladu węglowego, ale rozszerzamy zakres elastyczności zapewnianej ich obecnym i potencjalnym pracownikom na tym jakże konkurencyjnym rynku pracy – wyjaśnia Hubert Abt, CEO i założyciel New Work oraz workcloud24.

Usługa New Work „Space in the Cloud” jest już dostępna w wybranych lokalizacjach. W ciągu najbliższych czterech tygodni zostanie wprowadzona w całym portfolio marki, obejmującym 15 lokalizacji w trzech krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.