REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Niemiecka sieć drogerii zaskoczyła projektem sklepu we Wrocławiu

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 31 maj 2022 09:00
Niemiecka sieć drogerii zaskoczyła projektem sklepu we Wrocławiu
Niemiecka sieć drogerii zaskoczyła projektem sklepu we Wrocławiu, fot. materiały prasowe sieci dm oraz archiwa własne Grupy RB
Niemiecka sieć drogerii zaskoczyła projektem sklepu we Wrocławiu
Niemiecka sieć drogerii zaskoczyła projektem sklepu we Wrocławiu
Niemiecka sieć drogerii zaskoczyła projektem sklepu we Wrocławiu
Niemiecka sieć drogerii zaskoczyła projektem sklepu we Wrocławiu
Niemiecka sieć drogerii zaskoczyła projektem sklepu we Wrocławiu
Niemiecka sieć drogerii zaskoczyła projektem sklepu we Wrocławiu
Niemiecka sieć drogerii zaskoczyła projektem sklepu we Wrocławiu

Na początku roku Internet obiegła informacja o wejściu do Polski niemieckiej sieci drogerii dm. Za pomoc we wprowadzeniu marki na rynek polski poprzez projekt aranżacji pierwszego sklepu odpowiadała Grupa RB.

REKLAMA

  • W projektach architektonicznych zastosowano ciekawe rozwiązania mające na celu poprawienie komfortu klientów oraz pracowników.
  • Powierzchnia sali sprzedaży pierwszej drogerii dm we Wrocławiu to około 520 m2. Sala łączy szeroką i ciekawą ofertę sprzedażową z przestrzenią i komfortem zakupów poprzez niecodzienne rozwiązania. 
  • Nad aranżacją wnętrza pierwszego na polskim rynku sklepu dm pracowała Grupa RB, biuro projektowe z 15-letnim doświadczeniem, także we wprowadzaniu innych zagranicznych sieci do kraju.

Człowiek w centrum projektu

Projektując pierwszy na polskim rynku sklep dm architekci chcieli oddać ducha samej marki, gdzie w centrum uwagi znajduje się człowiek. Nacisk położony został zarówno na komfort klientów drogerii, jak również jej pracowników.  

Szerokie przestrzenie między regałami w pierwszej drogerii dm na polskim rynku, fot. materiały prasowe sieci dm oraz archiwa własne Grupy RB
Szerokie przestrzenie między regałami w pierwszej drogerii dm na polskim rynku, fot. materiały prasowe sieci dm oraz archiwa własne Grupy RB

– Przy projektowaniu wnętrza – zgodnie ze standardem sieci dm – skupiliśmy się zarówno na celach biznesowych, jak i inwestycyjnych, a także na spełnieniu głównej obietnicy marki, czyli stworzeniu przestrzeni, która podkreśli, że również we wnętrzach sklepu liczy się właśnie człowiek. Dlatego przestrzenie pomiędzy regałami są zdecydowanie większe niż te, do których jesteśmy przyzwyczajeni w innych sklepach. Ta przestrzeń daje komfort zakupów i swobodę przemieszczania się, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi, gdzie przestrzeń manewrowa z wózkiem jest bardzo istotna. Do tego należy dodać specjalny układ regałów, przytulne, nieagresywne oświetlenie, miejsce do wytchnienia w postaci ławeczki czy lupę przy wózkach zakupowych – podkreśla Joanna Kulak, architekt Grupy RB odpowiedzialny za projekt pierwszego sklepu dm. 

– Kolejnym przykładem mocnego skupienia się na człowieku jest projekt kuchni dla pracowników. Celem dm i naszym było stworzenie takiej przestrzeni, by przypominała ona maksymalnie domową kuchnię oraz by była miejscem odpoczynku i regeneracji. Bardzo cieszą mnie, jako właściciela biura projektowego, inwestycje, które nie tylko skupiają się na efektywności biznesowej, ale także na potrzebach użytkowników – dodaje Anna Brok, współwłaściciel Grupy RB.

Inkluzywna drogeria przyjazna dla wszystkich 

W projekcie uwzględnione zostały także rozwiązania dla różnych grup klientów.

Sklep we Wrocławiu wyposażony jest w przewijak dla dzieci, toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, stację pakowania prezentów, samoobsługowe kasy czy stanowiska do wywoływania zdjęć oraz dystrybutor wody. 

W trosce o spokojne zakupy rodziców i komfort dzieci, w obszarze produktów dla najmłodszych, Grupa RB na zlecenie dm zastosowała specjalne podwieszane elementy dekoracyjne, tak aby strefa ta była przytulna dla rodzin, a miejsce na drewniany bujany konik sprawił, że rodzice bez pośpiechu będą mogli dokonać zakupów. 

Grupa dm posiada ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 000 osób w całej Europie. W Polsce drogerie  mają obecnie podpisanych kilkanaście umów w różnych lokalizacjach, a w najbliższym czasie deklarują otwarcie do 5 sklepów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie