REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 19 mar 2019 09:00
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!
Niezwykła współpraca marki Własne B. i IKEA. To jedyny taki projekt na świecie!

Własne B. na warszawskim Mokotowie wraz z IKEĄ dla Firm stworzyło unikalny na skalę nie tylko Polski, ale i świata koncept coworkingowy. Zajrzeliśmy do jego wnętrza i wypytaliśmy twórców o jego wyjątkowość.

REKLAMA

Gdzie Państwo zdecydowali zlokalizować pierwsze Własne B.?

Michał Nisengolc, prezes Własne B.: Pierwsza lokalizacja Własne B. znajduje się w Warszawie w biznesowo-mieszkalnej części Mokotowa, w biurowcu przy ulicy Marynarskiej 21. Obecnie projekt zajmuje już dwa piętra budynku na łącznej powierzchni 1800 mkw. Jest to 40 biur różnej wielkości (od 14 do 80 mkw.), które można ze sobą łączyć w różnej konfiguracji. Przestrzeń wzbogacona jest również o wspólne kuchnie z jadalniami, sale konferencyjne, łazienki i prysznice.

W przypadku pierwszej powierzchni na Mokotowie, otworzyliśmy nasze biura pośród dużej konkurencji. Mimo to, po otwarciu z początkiem marca kolejnego piętra, po dwóch tygodnia powierzchnia jest już wynajęta w 50 proc., co jest bardzo dobrym wynikiem.

Dla kogo jest to przestrzeń, kto jest końcowym użytkownikiem?

Michał Nisengolc: Kiedy o Własnym B. mówimy jako o miejscu, wtedy jego odbiorcami są najemcy biur. Projekt został przygotowany z myślą o potrzebach mikro, małych i średnich firm, które potrzebują profesjonalnej, ładnej przestrzeni w przystępnej cenie. Biura są gotowe do wprowadzenia.
Z drugiej strony, Własne B. jest usługą dla właścicieli powierzchni, to na ich przestrzeniach powstaje nasz koncept. Z punktu widzenia właściciela budynku, Własne B. jest wsparciem na trzech głównych etapach - przygotowania powierzchni, promocji i sprzedaży. Na koniec dnia przestrzeń musi przynosić zadowalający zysk.

Jakie były założenia projektowe w trakcie tworzenia przestrzeni Własne B.?

Natalia Mroszczyk, head of design Własne B.: Wierzymy, że nasz klient musi być spójnie przeprowadzony przez tą samą przestrzeń od pierwszego kontaktu z naszą marką, którym jest strona internetowa, a skończywszy na wnętrzu biura. Takie podejście nie jest łatwo osiągnąć, ale stosujemy "best practice" w obrębie spójności wizerunku marki. Nasz projekt jest bardzo specyficzny, bo niskim kosztem musimy osiągnąć naprawdę dobre rezultaty. Stoi za tym mnóstwo pracy kreatywnej, bo dopasowujemy się do wnętrza, które otrzymujemy. Najczęściej nie burzymy ścian, nie zmieniamy podwieszanych sufitów czy lamp, pracujemy z tym, co oferuje powierzchnia.

Zdecydowanie prościej jest stworzyć projekt od podstaw niż pracować na powierzchni, która została zaprojektowana ładnych kilka lat temu. Oczywiście nie wszystkiemu można dać drugie życie, a czasem przestrzenie trzeba zaprojektować od nowa. Przy współpracy z projektantami Centrum IKEA dla Firm stworzyliśmy przestrzeń biurową wyposażoną w ergonomiczne meble i klimatyczne dodatki prosto ze sklepu tej marki. Cała powierzchnia została przemyślana tak, aby najemcy mieli swoją prywatną przestrzeń do pracy, a w wolnych chwilach nawiązywali między sobą interakcje. Dlatego między innymi dbamy o to, żeby nasze kuchnie były bardzo przytulne - wiemy, że zastosowanie jednego dużego stołu dla wszystkich naprawdę działa. Sale konferencyjne umieszczamy na jednym piętrze, aby użytkownicy mieli możliwość poznania się przychodząc na inne piętro, a ich drogi się krzyżowały.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.