REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 wrz 2020 13:08
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Po skomplikowanym procesie wyboru lokalizacji oddziału w Polsce, w ramach planów rozwoju firmy Universal-Investment, postawiono na nową siedzibę w Krakowie. Za projekt odpowiadała pracownia FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki oraz Fruit Orchard Interior Design, fot. Fotomohito
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie
Niezwykły projekt siedziby Universal-Investment w Krakowie. Jest elegancko i energetycznie

Łączna wartość portfela Universal-Investment wynosi obecnie około 521 miliardów euro. Po skomplikowanym procesie wyboru lokalizacji oddziału w Polsce, w ramach planów rozwoju firmy Universal-Investment, postawiono na nową siedzibę w Krakowie. Za projekt odpowiadała pracownia FBT Pracownia Architektury i Urbanistyki oraz Fruit Orchard Interior Design.

REKLAMA

Założona w 1968 r. Grupa Universal-Investment z siedzibą we Frankfurcie nad Menem jest największym niezależnym dostawcą produktów inwestycyjnych oraz usług związanych z administracją funduszy inwestorów instytucjonalnych i podmiotów zarządzających aktywami w regionie państw niemieckojęzycznych. Łączna wartość jej portfela wynosi obecnie około 521 miliardów euro.

Po skomplikowanym procesie wyboru lokalizacji oddziału w Polsce, w ramach planów rozwoju firmy, podjęto decyzję na korzyść Krakowa, którego potencjał umożliwia zatrudnienie wykwalifikowanych pracowników, zwiększając międzynarodową konkurencyjność spółki. Na siedzibę polskiego oddziału został wybrany budynek High5ive.

Otwarte i komfortowe

Nowe biuro spółki zostało zaprojektowane przez FBT Pracownię Architektury i Urbanistyki oraz Fruit Orchard Interior Design, a kompleksowym dostawcą wyposażenia została firma Kinnarps.

Biura Universal-Investment zlokalizowane w jednym z najbardziej nowoczesnych budynków w Krakowie tworzą spójną całość. Wchodzących wita dużą liczbą miejsc zachęcających do pracy, rozmów i spotkań przestronna przestrzeń, przypominająca charakterem kawiarnię. W pobliżu znajdują się sale konferencyjne, które służą do pracy twórczej i realizacji zadań w skupieniu.

- Naszym celem było stworzenie harmonijnej przestrzeni, która szanuje zróżnicowane potrzeby naszych pracowników - czasem pracy indywidualnej w skupieniu, a czasami pracy w zespole. Jest w niej miejsce na odpoczynek i refleksję oraz, co ważne dla branży finansowej, na nowe pomysły. Kolorystyka, jakość mebli i materiałów, mają wpływ na samopoczucie pracowników. Zależało nam na stworzeniu miejsca, które komfortem, jakością i dbałością o detale zachęca do pracy o tych samych walorach - merytorycznej i świetnej jakościowo – mówi Aneta Pilch, Country Head Poland w Universal-Investment.

W nowoczesnych biurach, gdzie zadania realizowane indywidualnie przenikają się z formalnymi spotkaniami oraz życiem społecznym firmy, przestrzeń pełni wiele istotnych ról. Jest nie tylko narzędziem realizacji strategii biznesowej, podkreślenia prestiżu marki, miejscem wykonywania obowiązków służbowych i podejmowania gości, lecz także od niej zależy efektywność i komfort pracy, a także jakość interakcji, dla których tworzy inspirującą scenografię. Usytuowanie części socjalnej w miejscu, z którego roztacza się widok na centrum historycznego miasta, jest przykładem podejścia, dzięki któremu pracownicy mają do dyspozycji nie tylko wygodne miejsce do pracy i relaksu, lecz także możliwość oderwania się od rutynowych zadań i zmiany perspektywy.

- Nasza współpraca obejmowała wyposażenie przestrzeni open-space zlokalizowanych na dwóch piętrach w 300 stanowisk pracy, a także towarzyszące im miejsca spotkań i sale konferencyjne różnej wielkości. W obszernej strefie chilloutowej połączonej z kuchnią znalazły się również dostarczone przez Kinnarps elementy aranżacji wykonane na specjalne zamówienie zgodnie z projektem architekta – mówi Paweł Łatka, Key Account Manager w Kinnarps Polska.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.