REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 29 paź 2021 10:17
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Salon Deichmann w centrum handlowym Wola Park w nowej aranżacji, fot. mat. prasowe Deichmann
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park

To pierwszy tego typu projekt w Polsce. W warszawskim centrum Wola Park swoje podwoje otworzył salon Deichmann, z nową aranżacją wnętrz, nowym sposobem ekspozycji produktów oraz rozwiązaniami digital sinage.

REKLAMA

  • W warszawskim centrum handlowym Wola Park otwarto właśnie salon Deichmann w najnowszej aranżacji.
  • W salonie zastaniemy nowoczesny design i multimedialne rozwiązania. 
  • Nowy design salonów Deichmann w Polsce jest elementem lokalnej strategii marki.
  • W największym sklepie w Warszawie zadebiutuje w rozszerzonej wersji strefa markowego obuwia sportowego. 

Nowy koncept sklepu to przede wszystkim odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Lokal o powierzchni 930 m² jest największym sklepem Deichmann w Warszawie. Klienci, odwiedzający sklep w centrum handlowym Wola Park, zauważą zmiany nie tylko w ogólnym wystroju wnętrza, ale też w ekspozycji produktów dzięki nowym rozwiązaniom, zastosowanym m.in. na działach dziecięcym czy sportowym.

Poszczególne części sklepu zostały wyróżnione swoistym kodem kolorystycznym – antracytowy dominuje na działach sportowych, łososiowy na damskim, natomiast seledynowy na dziecięcym. Salę sprzedaży wyposażono w 4 monitory, które pozwolą dotrzeć do klientów z informacjami o aktualnych promocjach, a także w bardziej atrakcyjny sposób prezentować towar, znajdujący się w ofercie sklepu.

- Salon w centrum handlowym Wola Park to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Nowa aranżacja, rozwiązania digital signage i przede wszystkim bardzo szeroka oferta, to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów. Nowy design naszych salonów jest elementem lokalnej strategii Deichmann w naszym kraju, w ramach której niemal każdy nowy i przebudowywany sklep jest realizowany w standardzie, częściowo opartym o te rozwiązania – mówi Mariusz Kulik, Prezes Zarządu Deichmann w Polsce.

Przeczytaj także >> Niezwykły showroom na warszawskiej Saskiej Kępie. Oto Dutchhouse

Marka Deichmann, chcąc podkreślić swoje kompetencje w zakresie szerokiej oferty sportowych butów markowych, od pewnego czasu stawia na specjalnie wydzielone strefy, poświęcone właśnie tego rodzaju obuwiu. W największym sklepie w Warszawie strefa ta zadebiutuje w rozszerzonej wersji. Do dyspozycji klientów oddana zostanie zarówno strefa męska, jak i damska z butami takich marek, jak adidas, Nike, Puma, Fila czy Reebok.

Salon w centrum handlowym Wola Park to jeden z sześciu sklepów Deichmann, których otwarcia zaplanowano na październik. Jeszcze w tym miesiącu klienci będą mogli zrobić zakupy w krakowskiej Bonarce, gdzie sklep nie tylko został całkowicie przebudowany, ale również przeniesiony w inne miejsce. Nowe salony Deichmann otwarte zostaną również w mniejszych miejscowościach: Ostrowi Mazowieckiej, Lipniku koło Stargardu, Ząbkowicach Śląskich oraz Prudniku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie