REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 29 paź 2021 10:17
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Salon Deichmann w centrum handlowym Wola Park w nowej aranżacji, fot. mat. prasowe Deichmann
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park
Nowa aranżacja, digital signage: Deichmann otwiera salon w Wola Park

To pierwszy tego typu projekt w Polsce. W warszawskim centrum Wola Park swoje podwoje otworzył salon Deichmann, z nową aranżacją wnętrz, nowym sposobem ekspozycji produktów oraz rozwiązaniami digital sinage.

REKLAMA

  • W warszawskim centrum handlowym Wola Park otwarto właśnie salon Deichmann w najnowszej aranżacji.
  • W salonie zastaniemy nowoczesny design i multimedialne rozwiązania. 
  • Nowy design salonów Deichmann w Polsce jest elementem lokalnej strategii marki.
  • W największym sklepie w Warszawie zadebiutuje w rozszerzonej wersji strefa markowego obuwia sportowego. 

Nowy koncept sklepu to przede wszystkim odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Lokal o powierzchni 930 m² jest największym sklepem Deichmann w Warszawie. Klienci, odwiedzający sklep w centrum handlowym Wola Park, zauważą zmiany nie tylko w ogólnym wystroju wnętrza, ale też w ekspozycji produktów dzięki nowym rozwiązaniom, zastosowanym m.in. na działach dziecięcym czy sportowym.

Poszczególne części sklepu zostały wyróżnione swoistym kodem kolorystycznym – antracytowy dominuje na działach sportowych, łososiowy na damskim, natomiast seledynowy na dziecięcym. Salę sprzedaży wyposażono w 4 monitory, które pozwolą dotrzeć do klientów z informacjami o aktualnych promocjach, a także w bardziej atrakcyjny sposób prezentować towar, znajdujący się w ofercie sklepu.

- Salon w centrum handlowym Wola Park to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Nowa aranżacja, rozwiązania digital signage i przede wszystkim bardzo szeroka oferta, to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów. Nowy design naszych salonów jest elementem lokalnej strategii Deichmann w naszym kraju, w ramach której niemal każdy nowy i przebudowywany sklep jest realizowany w standardzie, częściowo opartym o te rozwiązania – mówi Mariusz Kulik, Prezes Zarządu Deichmann w Polsce.

Przeczytaj także >> Niezwykły showroom na warszawskiej Saskiej Kępie. Oto Dutchhouse

Marka Deichmann, chcąc podkreślić swoje kompetencje w zakresie szerokiej oferty sportowych butów markowych, od pewnego czasu stawia na specjalnie wydzielone strefy, poświęcone właśnie tego rodzaju obuwiu. W największym sklepie w Warszawie strefa ta zadebiutuje w rozszerzonej wersji. Do dyspozycji klientów oddana zostanie zarówno strefa męska, jak i damska z butami takich marek, jak adidas, Nike, Puma, Fila czy Reebok.

Salon w centrum handlowym Wola Park to jeden z sześciu sklepów Deichmann, których otwarcia zaplanowano na październik. Jeszcze w tym miesiącu klienci będą mogli zrobić zakupy w krakowskiej Bonarce, gdzie sklep nie tylko został całkowicie przebudowany, ale również przeniesiony w inne miejsce. Nowe salony Deichmann otwarte zostaną również w mniejszych miejscowościach: Ostrowi Mazowieckiej, Lipniku koło Stargardu, Ząbkowicach Śląskich oraz Prudniku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.