Wraz z modernizacją Atrium Promenada, perfumeria Sephora ruszyła w swoim nowym koncepcie, który marka konsekwentnie wdraża od jesieni 2017 roku. Sephora otworzyła swój zmodernizowany salon o powierzchni ponad 500 mkw., w nowej, atrakcyjnej lokalizacji – prestiżowej Alei Fontann.
Nowy koncept Sephora, który właśnie doceniony został przez Jury konkursu PRCH Retail Awards 2018, eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, który wśród innych serwisów, oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Obok nich na klientów czeka Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub oraz Skin Care Bar.
- Perfumeria Sephora w Atrium Promenada obecna jest od blisko 20 lat. To jedna z tych perfumerii, która posiada stałe grono, wiernych nam klientów, od lat preferujących właśnie tę lokalizację i pracujący w niej zespół – mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska. – Wraz z imponującą modernizacją centrum, jak i dynamicznym rozwojem otaczających Atrium Promenada osiedli mieszkaniowych i lokali biurowych, zmieniamy się i my. Mamy nadzieję, że perfumeria Sephora w nowej odsłonie zachwyci nie tylko wiernych jej dotąd klientów, ale i rozkocha w sobie nowych fanów piękna – dodaje.
Projektant, Członek Zarządu Pracownia Architektoniczna 1997 sp. z o.o.
Projektant Pracownia Architektoniczna 1997 sp. z o.o.
Prezes Zarządu, Projektant BULANDA MUCHA Architekci
Właściciel UGO architecture
Prezes, Generalny Projektant AGG – Architekci Grupa Grabowski Sp. z o.o.
Wiceprezes, Generalny Projektant AGG – Architekci Grupa Grabowski Sp. z o.o.