REKLAMA
PARTNER PORTALU partner portalu
×

Szukaj w serwisie

Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 10 wrz 2018 15:11
Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo
fot. mat. pras.
Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo
Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo
Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo
Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo
Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo
Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo
Nowa odsłona jedynego w Katowicach salonu Liu Jo

Obecna na 3 kontynentach w 50 krajach marka Liu Jo wprowadziła gruntowne zmiany w salonie w Silesia City Center. Przebudowa wnętrza wpisała się w strategię rozwoju największego centrum handlowego na Śląsku. Przebudowie wnętrza salonu Liu Jo w Silesia City Center przyświecał cel celebracji kobiecości i podążania za trendami.

REKLAMA

Nowa przestrzeń emanuje włoskim stylem – główną zmianą jest aranżacja przestrzeni na wzór salonu z początku XX wieku. Na powierzchni niemal 140 mkw. dominuje styl retro, na który składają się klasyczne żyrandole i wyścielane aksamitem fotele. Podłoga z jasnobrązowego laminowanego drewna, lekkie meble, duża ilość tkanin i zielonych akcentów w postaci roślin sprawiają, że nowoczesna estetyka w połączeniu z kolekcją marki podkreśla jej oryginalność oraz wprowadza przytulną i intymną, a jednocześnie luksusową atmosferę.

- Nasze Centrum od lat wiedzie prym na rynku śląskich centrów handlowych. Na ten wizerunek niewątpliwie ma wpływ obecność unikalnych marek oraz nieustanne wpisywanie się w rynkowe trendy. Rozwój jest dla nas bardzo ważny, dlatego cieszymy się, że nowa aranżacja salonu Liu Jo współgra nie tylko z filozofią marki, ale też wpisuje się w strategię naszego Centrum - podsumowuje Iwona Mroczek, dyrektor Silesia City Center

Marka Liu Jo posiada 16 sklepów w Polsce. Salon w Silesia City Center jest jedynym sklepem marki w Katowicach. Liu Jo narodziła się w 1995 roku we Włoszech w samym sercu okręgu tekstylnego w Carpi w prowincji Emilia Romagna. Została wykreowana przez młodego przedsiębiorcę Marco Marchi i jego brata Vannisa, którzy z wielkim sukcesem promują swoja markę zarówno na rynku włoskim jak i na rynkach zagranicznych. Jakość, kultura, intuicja, kreatywność i wysoka technologia dają jedność produktu ekskluzywnego, który tworzy najsilniejszy punkt firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie