REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowa realizacja Interbiuro: tak wygląda biuro Motorola Solutions po modernizacji

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 08 cze 2020 11:05
Nowa realizacja Interbiuro: tak wygląda biuro Motorola Solutions po modernizacji
Biuro Motorola Solutions Polska. Wykonanie: Interbiuro. Fot. Mat. prasowe / Yassen Hristov
Nowa realizacja Interbiuro: tak wygląda biuro Motorola Solutions po modernizacji
Nowa realizacja Interbiuro: tak wygląda biuro Motorola Solutions po modernizacji
Nowa realizacja Interbiuro: tak wygląda biuro Motorola Solutions po modernizacji
Nowa realizacja Interbiuro: tak wygląda biuro Motorola Solutions po modernizacji
Nowa realizacja Interbiuro: tak wygląda biuro Motorola Solutions po modernizacji
Nowa realizacja Interbiuro: tak wygląda biuro Motorola Solutions po modernizacji
Nowa realizacja Interbiuro: tak wygląda biuro Motorola Solutions po modernizacji

Malowanie ścian, wymiana sufitów, kompletna przebudowa recepcji, a także wizualne smaczki w postaci paneli z betonu architektonicznego i drewnianych lamelek na ścianach i suficie - zakończyła się modernizacja warszawskiego biura Motorola Solutions Polska. Za prace fit-outowe odpowiada Interbiuro.

REKLAMA

Interbiuro zakończyło prace fit-outowe dla Motoroli Solutions Polska Sp. z o.o. w biurowcu Taurus w kompleksie Empark.  Wymogiem najemcy było, aby prace modernizacyjne, które dotyczyły całej  powierzchni, wpłynęły w minimalnym stopniu na przebieg pracy biura. Jedynym sposobem rozwiązania tej kwestii było etapowanie robót i wydzielenie konkretnych stref, które będą podlegać rearanżacji według założonego harmonogramu. Podczas rozmów z klientem ustalono optymalny podział biura na 6 etapów.

Prace zostały zlecone w formule design&build, więc zakresem obejmowały  projekt wykonawczy wielobranżowy,  roboty budowlane jak i instalacyjne w zakresie elektryki, sanitariatów oraz systemów ppoż (SAP, SSP, DSO). 

W zakresie prac budowlanych było malowanie ścian,  wymiana wykładzin, wymiana sufitów, wydzielenie pomieszczeń, kompletna przebudowa strefy recepcyjnej oraz pomieszczenia socjalnego z aneksem kuchennym.  Dodatkowo zgodnie z otrzymaną ekspertyzą pożarową należało  dostosować ściany działowe  między najemcami do odpowiedniej klasy odporności pożarowej. Z nowej zabudowy meblowej oprócz aneksu kuchennego wstawiono również przepierzenia drewniane  z kubikami. Wychodząc naprzeciw potrzebom pracowników dostarczona została i podłączona  szafa do suszenia ubrań dla rowerzystów.

Ciekawymi  elementami nowej aranżacji są panele  z betonu architektonicznego oraz lamelki MDF na suficie i ścianie  w strefie recepcji oraz nowe ściany szklane w montowane w kilku miejscach na całej powierzchni.

Prace elektryczne oprócz dostosowania i rozbudowy istniejących instalacji do nowych potrzeb zawierały w sobie kompletną wymianę oświetlenia na całej powierzchni. 

Przebudowano instalację klimatyzacji i wentylacji, aby spełniała nowe wymogi najemcy. Tutaj również wykonane  prace wynikające z ekspertyzy pożarowej.

Całość prac trwała 6 miesięcy i ostatni etap jak i cała procedura odbiorowa przypadła na czas pandemii. Dzięki współpracy wszystkich stron zarówno od strony Najemcy, budynku czy GW oraz zachowaniu procedur bezpieczeństwa cały proces zakończył się bezpiecznie i z pełnym sukcesem.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.