×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Nowe salony Empik w mniejszym formacie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 26 lut 2020 15:28
  • Aktualizacja: 26 lut 2020 15:29
Nowo otwartesklepy Empik prowadzone są w mniejszym formacie i obejmują powierzchnię ok. 150-160 mkw.,fot. mat. prasowe Empik

Pierwsze salony Empik zyskał Jawor w woj. dolnośląskim oraz podwarszawski Piastów. Dziesiąta już placówka marki została otwarta we Wrocławiu. Wszystkie sklepy prowadzone są w mniejszym formacie i obejmują powierzchnię ok. 150-160 mkw.

REKLAMA

Empik konsekwentnie rozszerza zakres działalności placówek stacjonarnych o kolejne miasta w Polsce - także te, w których dotychczas brakowało oferty marki. Klienci nowo otwartego Jawor Vendor Park przy ul. Słowackiego 44 w Jaworze mają już do dyspozycji salon o powierzchni 162 mkw. Dogodna lokalizacja obiektu niedaleko centrum miasta i głównej stacji kolejowej zapewnia łatwy dostęp do pełni oferty kulturalnej.

Premierowy salon Empiku w mieście to także udogodnienie dla mieszkańców Piastowa w woj. mazowieckim i zarazem uzupełnienie oferty marki w zachodniej części Warszawy i okolic. Od teraz na zakupy mogą oni wybrać się do parku handlowego Piastów Warszawska przy ulicy Warszawskiej 1. Nowa placówka obejmuje 150 mkw. przestrzeni handlowej.

Lutowe otwarcia zainaugurował dziesiąty już sklep we Wrocławiu. Tym razem Empik dołączył do grona najemców parku handlowego N-Park przy ulicy Maślickiej 216, obejmując powierzchnię 150 mkw. Podobnie jak w innych placówkach, w nowym salonie klienci znajdą szeroki wybór produktów ze świata kultury i rozrywki, m.in. nowości wydawnicze, bestsellery książkowe, muzyczne i filmowe, prasę, artykuły papiernicze, plastyczne czy kreatywne.

- Trzy lutowe otwarcia inaugurują serię ekspansji salonów stacjonarnych, jaką zaplanowaliśmy na 2020 rok. Ubiegłych 12 miesięcy stanowiło dla nas intensywny czas rozwoju nowych formatów sklepów, który zamierzamy kontynuować. Od początku przyświeca nam cel, aby być jak najbliżej klientów i umożliwiać im łatwy dostęp do szerokiego wyboru produktów ze świata kultury i rozrywki, a także inspirujących do rozwijania pasji i spędzania wolnego czasu -mówi Barbara Ślusarczyk, dyrektor Działu Merchandising w Empiku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie