
Neinver unowocześni wnętrza w poznańskim centrum Factory. Prace rozpoczęły się w lipcu i potrwają kilka miesięcy. Projekt całości został przygotowany przez Kontrapunkt Pracownia Architektoniczna. Nowy plac zabaw zaprojektowała i wykona Agencja Eventowo-Reklamowa AnaNAS.
Poznańskie Factory to ostatnie centrum outlet z Grupy Neinver w Polsce, które rozpoczyna prace remontowe. Wcześniej, nowe standardy wnętrz zyskał outlet w Krakowie oraz warszawskie centra w Ursusie i Annopolu.
Nowoczesne standardy Factory
- Praca nad utrzymaniem wysokich standardów obsługi klientów w naszych outletach to ciągły proces zmian we wszystkich ważnych obszarach – mówi Bożena Gierszewska- Mroziewicz, Country Head Neinver w Polsce. Dlatego unowocześniamy pasaże handlowe, dbamy o wysoką jakość techniczną obiektów, modyfikujemy portfolio marek i rozbudowujemy ofertę dodatkową, jednocześnie wiele uwagi poświęcając dobrym relacjom z naszymi klientami zewnętrznymi i najemcami – dodaje Bożena Gierszewska- Mroziewicz.
Poznańskie Factory to jedyne centrum wyprzedażowe w Wielkopolsce, obecne na rynku od 11 lat. Jak podkreślają projektanci nowych wnętrz, inspirację czerpali z kolorów ziemi. Dlatego w outlecie dominować będzie biel, szarości i beż, połączone z wielkopowierzchniowymi szklanymi witrynami i metalowymi wykończeniami.
W całym obiekcie wymieniona zostanie posadzka. Specjalne okładziny z nowoczesnymi wyświetlaczami zyskają korytarze, prowadzące do toalet i pokoi dla rodziców z dziećmi. Powstaną również szaro - beżowe strefy relaksu, zlokalizowane w pasażach handlowych - z naturalną roślinnością, komfortowymi wykładzinami i punktami ładowania urządzeń mobilnych (indukcyjnie i tradycyjnie za pomocą USB)
Dla najmłodszych powstanie również plac zabaw, umożliwiający komfortową przerwę w rodzinnych zakupach.
Mocna oferta dodatkowa
- Już w ostatnim roku wprowadziliśmy szereg udogodnień dla klientów, które stanowią wsparcie dla mocnej oferty outletowych marek, w cenach obniżonych od 30 proc. do 70 proc. – mówi Aleksandra Grychowska, dyrektor Factory Poznań. Rosnące oczekiwania klientów, motywują nas do pozytywnych zmian. Dlatego zaplanowaliśmy prace remontowe, które mają utrzymać wysoki standard wnętrz w naszym centrum - podkreśla Aleksandra Grychowska.
Rodzice z dziećmi, przyjeżdżający na zakupy do Factory, mogą korzystać z nowoczesnych pokoi z przewijakiem i fotelem do karmienia. Przed wejściem głównym, właśnie dla nich, powstały też specjalnie oznaczone, poszerzone miejsca parkingowe. W outlecie uruchomiona została stacja miejskich rowerów Nextbike. Dostępne są również auta Traficar na minuty i punkt ładowania samochodów elektrycznych. Przygotowano również szafki depozytowe, gdzie można zostawić płaszcze lub zrobione wcześniej zakupy. Działa także nowy Infopunkt: z kartami podarunkowymi do wszystkich salonów outletowych, informacjami o bieżącej ofercie i promocjach, a także usługą drukowania i kopiowania.
Jedyny outlet w Wielkopolsce
Factory Poznań to jedyne centrum outlet w Wielkopolsce, odwiedzane każdego roku przez kilka milionów klientów- mieszkańców regionu i turystów. Na prawie 15 000 m² powierzchni handlowej, skupia 90 salonów outletowych popularnych marek polskich i światowych niemal wszystkich branż: od mody damskiej i męskiej, przez obuwie, galanterię skórzaną, akcesoria, artykuły wnętrzarskie, kosmetyki, po mocną ofertę marek sportowych i outdoorowych – z segmentu mid-mass market i premium.
W ostatnim czasie, nowe salony outletowe w poznańskim Factory otworzyły marki New Balance i Vistula. Ofertę centrum uzupełnia też salon obuwniczy Kazar, młodzieżowa marka Quiksilver z ubraniami i akcesoriami oraz polski salon mody damskiej Quiosque.
Centrum zlokalizowane jest w podpoznańskim Luboniu, w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A2. Posiada parking na 800 samochodów.
Prezes, Architekt AP Szczepaniak
Wspólnik Grupa 5 Architekci
Prezes Zarządu, Architekt Ingarden & Ewý Architekci
Współwłaściciel, Architekt AD Artis Architects
Partner Horizone Studio
Partner Horizone Studio