REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 25 mar 2021 13:43
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Na realizację prac wykończeniowych oraz całkowitą aranżację przestrzeni biurowej przewidziano sześć miesięcy. Fot. Fotomohito
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette
Nowoczesne biuro przyjazne naturze. Nowa siedziba polskiego oddziału firmy Roquette

Spójne wnętrze o przemyślanym podziale funkcjonalnym i kolorystyce, wykorzystujące przyjazne dla środowiska naturalnego rozwiązania. Takie jest nowe biuro polskiego oddziału firmy Roquette zlokalizowane w warszawskim kompleksie The Park. Projekt przygotowała pracownia Architekci Łosiak Siwiak. 

REKLAMA

Roquette jest światowym liderem w dziedzinie wykorzystania składników pochodzenia roślinnego, pionierem białek roślinnych i wiodącym dostawcą farmaceutycznych substancji pomocniczych. Obecnie zatrudnia  8670 osób w ponad 100 krajach. Nowe biuro polskiego oddziału firmy zlokalizowane w kompleksie The Park zostało zaprojektowane przez pracownię Architekci Łosiak Siwiak, a jego umeblowanie firma powierzyła marce Kinnarps.

Przyjazne środowisku

Klientowi zależało na utrzymanym w naturalnej stylistyce, przestronnym wnętrzu, które będzie wspomagać realizację misji marki w Polsce. Zdecydowano się na wybór zrównoważonych, przyjaznych dla środowiska naturalnego rozwiązań do aranżacji wnętrz, jakimi dysponuje Kinnarps w swojej ofercie.

Zarówno w fazie koncepcyjnej, jak i wykonawczej, projekt toczył się w szybkim tempie. Na realizację prac wykończeniowych oraz całkowitą aranżację przestrzeni biurowej (obejmującą meble, zabudowy niestandardowe oraz zieleń biurową) przewidziano sześć miesięcy. Jednak największym wyzwaniem były utrudnienia związane z dystansowaniem społecznym podczas pandemii. Dzięki doskonałej współpracy wszystkich zaangażowanych, całość prac została przeprowadzona sprawnie, w zakładanym terminie.

Ekspresowe tempo prac

Projekt przebiegał w ekspresowym tempie. –  Od pierwszego spotkania do złożenia zamówienia minęło tylko półtora miesiąca. Oprócz polskiej grupy roboczej w pracach koordynacyjnych uczestniczył także zespół HQ Roquette z centrali we Francji. Mimo szybkiego tempa, współpraca z zarówno z przedstawicielami klienta, jak i z architektem, była wielką przyjemnością. Każdemu życzę tak zdecydowanych klientów – podkreśla Adrian Karwatiuk, Key Account Manager w Kinnarps Polska.

Przestronne i funkcjonalne wnętrze

Aranżacja biura przygotowana na 54 stanowiska pracy obejmuje recepcję wraz z przestronnym lobby, open space, dużą salę konferencyjną oraz 5 mniejszych pomieszczeń do spotkań lub telekonferencji, 5 miejsc do pracy projektowej w przestrzeni otwartej i 4 gabinety dla kadry zarządzającej, a także pokój do odpoczynku, kuchnię i dużą profesjonalną kuchnię-laboratorium ze względu na specyfikę branży klienta.

W wyposażeniu stanowisk pracy zastosowano biurka typu bench z serii Nexus ze ściankami nabiurkowymi z serii Vibe oraz kontenery i szafy z serii Space, natomiast gabinety managerów firmy zaaranżowane w minimalistycznym stylu wyposażono w biurka z serii Oberon na drewnianych nogach. Wszystkie stanowiska pracy mają do dyspozycji komfortowe, lekkie fotele biurowe Esencia z oparciem z siatki.

Duża sala konferencyjna, którą można podzielić na dwie mniejsze, została wyposażona w składane stoły Foldex oraz sztaplowane krzesła na kółkach 5000CV, co zapewnia elastyczność aranżacji. Wyposażenie sali uzupełniają mobilne tablice Mood Fabric Mobile, które mogą także pełnić dodatkową funkcję przegrody akustycznej.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.