
Prace modernizacyjne części biurowej Kupca Poznańskiego zmierzają ku końcowi. Już w marcu br. najemcy budynku będą mogli korzystać z nowopowstałej recepcji, zmodernizowanych halli windowych i nowych dźwigów osobowych.
- Efekt dotychczas ukończonych prac w recepcji od ul. Strzeleckiej i wymiana części wind bardzo nas zadowala i potwierdza słuszność kierunku, jaki obraliśmy. Jestem przekonany, że po ukończeniu pozostałych prac komfort najemców powierzchni biurowych zdecydowanie się polepszy a wolne powierzchnie wypełnią się nowymi najemcami, bo przecież żaden biurowiec w Poznaniu nie może pochwalić się recepcją oddaloną od przystanku tramwajowego zaledwie o kilka metrów - mówi Adrian Bojczuk, Associate Director, Dział Wynajmu Powierzchni Biurowych, BNP Paribas Real Estate Poland. BNP Paribas Real Estate Poland doradzało właścicielowi budynku w tworzeniu realizowanej właśnie koncepcji modernizacji przestrzeni wspólnych dla najemców biur.
Kupiec Poznański to 6-kondygnacyjny kompleks biurowo-handlowy o łącznej powierzchni 20,5 tys. m kw. powierzchni najmu, z czego 10 tys. m kw. stanowi przestrzeń biurowa. Budynek położony jest w ścisłym centrum Poznania i zapewnia doskonały dostęp do głównych linii komunikacji miejskiej. Zakończenie prac modernizacyjnych w części biurowej budynku planowane jest na koniec I kwartału 2018 roku.
Główny Projektant V-ce Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
Główny Projektant Prezes Zarządu Pracownia Architektoniczna Ewy i Stanisława Sipińskich Sp. z o.o.
współzałożyciel OP Architekten
Założyciel, Architekt Studio ADS
Partner Horizone Studio
architekt, współwłaściciel WXCA