Nowy format salonów prasowych: Inmedio Top&Pop. Podbije galerie i parki handlowe?



PropertyDesign.pl - 23-03-2022 11:57


Lagardère Travel Retail wprowadza na rynek nowy koncept sklepów Inmedio TOP&POP. Poza książkami, prasą itd., klienci znajdą w nich też produkty z zupełnie nowej kategorii POP-UP. – To bezpośrednia odpowiedź na potrzeby sektora retail – mówi Dariusz Sinkiewicz z Lagardère Travel Retail.

Inmedio TOP&POP to najnowsza propozycja  Grupy Lagardere Travel Retail, którego portfolio tworzy w Polsce kilkadziesiąt brandów: w tym m.in. Relay, 1minute i So!Coffee. Pierwsza placówka została otwarta w grudniu w podwarszawskim Centrum Handlowym Janki. Do końca 3. kwartału Grupa Lagardere Travel Retail planuje otworzyć kolejne 20 lokali w nowym formacie: przede wszystkim w galeriach handlowych i retail parkach.

– Nowy format Inmedio TOP&POP został zaprojektowany w taki sposób, by maksymalnie uprościć proces zakupowy i skrócić czas potrzebny na zorientowanie się w ofercie i dokonanie trafnego wyboru: minimalistyczny design, jasne kolory, wyraźna aranżacja strefowa, a także wyszczególnienie bestsellerów w danej kategorii – mówi Dariusz Sinkiewicz, dyrektor zarządzający Travel Essentials w Grupie Lagardère Travel Retail.

Wyróżnikiem formatu TOP&POP jest m.in. asortyment promujący bestsellery w swojej kategorii. W przestrzeni nowego salonu funkcjonuje – nie licząc tej kasowej – pięć wyraźnych stref: CZYTAM (książki), SŁUCHAM/OGLĄDAM (karty pre-paid, drobna elektronika), GRAM (gry i zabawki), WIEM (prasa) oraz strefa POP-UP z rotującą ofertą kultowych marek. Obecnie znajdują się w niej produkty Hagi Cosmetics i Ministerstwa Dobrego Mydła. O tym, co warto kupić i dlaczego, informują klientów ekrany LCD prezentujące nowości w ofercie w każdej strefie. Sprzedawca-Doradca pomaga klientom w dokonaniu trafnego wyboru, wskazując trendy w różnych kategoriach: w tym wśród nowatorskich artykułów tytoniowych typu heat-not-burn.

Nowością jest też Stacja Rehydracja – punkt, w którym można bezpłatnie nalać świeżej wody do swojej lub kupionej w Inmedio butelki. Znajduje się blisko wejścia do sklepu, w części, która jest też wyposażona w kasę samoobsługową i produkty pierwszej potrzeby, takie jak przekąski i napoje – umożliwiając szybkie i wygodne zakupy.