REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy koncept perfumerii Douglas w Galerii Jurajskiej

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 28 lip 2020 11:56
Nowy koncept perfumerii Douglas w Galerii Jurajskiej
Douglas w Galerii Jurajskiej. Fot. Mat. prasowe Douglas
Nowy koncept perfumerii Douglas w Galerii Jurajskiej
Nowy koncept perfumerii Douglas w Galerii Jurajskiej
Nowy koncept perfumerii Douglas w Galerii Jurajskiej

Douglas przeniósł się do innego lokalu w Galerii Jurajskiej. To jeden z pierwszych lokali sieci w Polsce, który uruchomiony został w tym koncepcie. Perfumerię zaaranżowano w nowoczesnym stylu, złotej kolorystyce i wzbogacono o rozwiązania multimedialne.

REKLAMA

Marka Douglas, obecna w Galerii Jurajskiej od jej otwarcia w 2009 roku, podjęła kilka decyzji dotyczących przyszłości w częstochowskim centrum handlowym. Sieć nie tylko przedłużyła umowę z Jurajską, ale także przeniosła się do innej lokalizacji w centrum oraz zdecydowała się na wprowadzenie nowego konceptu handlowego.

Marka przeniosła się do lokalu o podobnej powierzchni (310 m kw.), który położony jest w samym sercu Galerii Jurajskiej. Salon perfumerii został stworzony według najnowszego standardu i najbardziej aktualnych, światowych wytycznych. To jeden z pierwszych  lokali sieci w Polsce, który uruchomiony został w tym koncepcie.

- Powiększenie i relokacja perfumerii w Galerii Jurajskiej to inwestycja, którą planowaliśmy od dawna. Zawsze chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientek, w atrakcyjny sposób prezentować naszą ofertę, a przede wszystkim - zapewnić doznania zakupowe na najwyższym poziomie. Nowo otwarta perfumeria zajmuje zdecydowanie większą powierzchnię - blisko 300 m kw. i została zaaranżowana w nowoczesnym stylu, który wzbogaciliśmy rozwiązaniami multimedialnymi - mówi Magdalena Przybysz, Dyrektor ds. Ekspansji i Inwestycji w Douglas.

- Nowy koncept to także nowa kolorystyka. Wnętrze utrzymane jest w eleganckich, złotych kolorach. Zastosowaliśmy też klarowny podział na strefy makijażu, pielęgnacji i zapachów, w których czekają produkty kilkuset marek, zarówno bestsellerowe międzynarodowe marki, ale także młode brandy, które szybko zdobyły popularność i zaufanie konsumentów - wyjaśnia.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.