Nowy koncept piekarni. Design przypomni pachnące piekarnie sprzed lat



PropertyDesign.pl - 15-09-2020 09:15


Nowy design przypominający pachnące piekarnie sprzed lat i nowe menu z dużym wyborem pieczywa, przede wszystkim chleba – tradycyjnego i na naturalnym zakwasie – tym charakteryzuje się nowy koncept Gorąco Polecam Piekarnia. Pilotażowy lokal, otwarty właśnie na warszawskim Natolinie, nawiązuje architekturą do piekarni, które pamiętamy z dzieciństwa – z dużymi przeszkleniami, z jasnymi płytkami na ścianach, z drewnianymi ladami uginającymi się od aromatycznego i przepysznego pieczywa.

- To cudowny powrót do przeszłości w nowoczesnym wydaniu – mówi Bartłomiej Rychcik, prezes ENATA BREAD, grupy zarządzającej marką Gorąco Polecam. – Każdy z nas tęskni za małą osiedlową piekarnią. Za kolorem rumieniącego się chleba. Za zapachem, który wypełniał ulice, place zabaw, mieszkania. Gorąco Polecam Piekarnia czerpie garściami z tamtych doświadczeń. Klientom oferuje bogate menu z atrakcyjnymi cenami.

A w menu znalazły się chleby (20 rodzajów, w tym żytnie na zakwasie i maślance), bułki, bagietki (w tym paluchy bawarskie), kanapki, drożdżówki, a także francuskie wypieki i różnego rodzaju słodkości. Na klientów czeka Regał Smakosza z wysokiej jakości wędlinami, nabiałem (z dużym wyborem serów), jajkami i naturalnymi sokami. – To zupełna nowość! Połączenie piekarni i mini delikatesów z codziennymi pomysłami na śniadanie czy kolację – mówi Rychcik.

Gorąco Polecam Piekarnia to nowa marka ENATA BREAD. Lokale mają mieścić się na osiedlach w dużych miastach – na początek w Warszawie.