REKLAMA
PARTNER PORTALU
×

Szukaj w serwisie

Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 24 maj 2018 13:45
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
fot. mat. pras.
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie
Nowy koncept Sephora w Galerii Mokotów - tak wyglądało otwarcie

Zmodernizowana perfumeria, otwarta 23 maja, o powierzchni 400 mkw. to wizytówka sieci, będąca kolejną odsłoną nowego konceptu. Jego wdrażanie sieć rozpoczęła w ubiegłym roku. Sephora dzięki nowej odsłonie wzbogaca doświadczenia zakupowe i angażuje klientów m.in. poprzez usługi i serwisy skupione wokół strefy Beauty Hub. Za projekt nowego konceptu odpowiada wewnętrzny dział marki Sephora.

REKLAMA

Nowy koncept perfumerii Sephora eksponuje szczególnie strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Bar, który wśród innych serwisów, oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Obok nich na klientów czeka Brow Bar Benefit oraz konsultacje pielęgnacyjne. Wszystkie usługi skoncentrowane są w centralnie ulokowanej strefie Beauty Hub. Niebawem w perfumerii zadebiutuje też zupełnie nowa usługa – personalizacja produktów zakupionych na prezent czyli bezpłatne grawerowanie butelek perfum oraz innych produktów kosmetycznych zakupionych w Sephora.

- Nowy koncept perfumerii Sephora powstał między innymi w efekcie konsultacji z młodymi konsumentami. Nasi klienci uwielbiają nowości i eksperymentowanie z nowymi lookami oraz technologiami. Dlatego Sephora w nowym koncepcie wraz z Beauty HUB, czyli miejscem, w którym klienci poznają świat piękna, bardzo szybko zdobywa serca odwiedzających nasze perfumerie – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie