REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Number One zaoferuje największe pokoje hotelowe w Gdańsku?

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 01 mar 2018 13:10
Number One zaoferuje największe pokoje hotelowe w Gdańsku?
Gdański Hotel Number One, fot. mat. pras.

W gdańskim hotelu Number One znajdują się 172 pokoje, w tym aż 62 dwupokojowe apartamenty o powierzchni 32 mkw. To prawdopodobnie jedne z największych pokoi hotelowych w Gdańsku. Obiekt rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Big Thing”, promującą duże pokoje.

REKLAMA

Kampania „Big Thing” będzie realizowana w mediach społecznościowych i jest skierowana do kilku głównych grup docelowych: rodzin z dziećmi, klientów biznesowych, wycieczek zorganizowanych i klientów indywidualnych podróżujących w małych grupach.

- Najmniejsze pokoje w ramach naszego hotelu mają powierzchnię 20 mkw. W swojej ofercie posiadamy także pokoje o powierzchni 24 i 25 mkw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 mkw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować. Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci – podkreślił Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.

Działania związane z kampanią obejmują kanały social media takie jak Facebook i Instagram, zostaną one także  wzmocnione kampanią remarketingową oraz konkursami dla klientów.

To już kolejna innowacyjna kampania reklamowa tego gdańskiego obiektu. W lipcu ubiegłego roku hotel ruszył z kampanią „It’s just us - Number One Team”, która przybliżała odbiorcom sylwetki pracowników podczas ich codziennej pracy. W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawiały się zabawne fotografie pracowników hotelu –  m.in. recepcjonistek, dyrektorów, kelnerów podczas wykonywania ich codziennych obowiązków. Celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie