REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 14 gru 2021 16:14
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Nowy koncept salonów Vistula: salon w centrum handlowym Silesia w Katowicach, fot. mat. prasowe Vistula
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów
Odmieniona ekspozycja, różnorodne faktury we wnętrzach: Vistula rusza z nowym konceptem salonów

Vistula otworzyła w centrum handlowym Silesia w Katowicach pierwszy salon w nowym koncepcie. Lokal powiększył swoją powierzchnię do 300 mkw., zmienił się również sposób ekspozycji produktów.

REKLAMA

  • Vistula, największa marka odzieżowa Grupy VRG, właśnie otworzyła pierwszy salon w nowym koncepcie.
  • Sklep zlokalizowany w centrum handlowym Silesia w Katowicach wyróżnia się zdecydowanie większą powierzchnią oraz zmienionym sposobem ekspozycji asortymentu.
  • W nowych sklepach więcej przestrzeni zostało przeznaczone na kolekcję damską i akcesoria. Zmiany te są elementem szerszego procesu ewolucji marki Vistula.

Pierwszy salon Vistula w nowym koncepcie przywitał klientów w weekend. Lokal w centrum handlowym Silesia w Katowicach został powiększony ze 167 do 300 metrów kwadratowych. Większy metraż pozwala na ekspozycję szerokiego asortymentu marki, która dziś obok mody formalnej oferuje również szeroki wybór produktów casual. Większa przestrzeń została przeznaczona na kolekcję damską Vistula Woman. Marka ma w planach jej rozwój i sukcesywne zwiększanie udziału w portfolio. Ponadto, znacznie poszerzona została część z akcesoriami.

Odmieniona ekspozycja

Nowością w salonie Vistula jest ekspozycja całej kolekcji na jednym poziomie. – Taki sposób ekspozycji stosujemy w naszej sieci po raz pierwszy. Pozwala on pokazać całe spektrum asortymentu oraz ułatwić klientom podjęcie decyzji zakupowej, dzięki budowaniu w ekspozycji całych sylwetek.

Klienci mogą korzystać z gotowych stylizacji lub inspirując się nimi sami skomponować własne. Zadbaliśmy też o komfort odwiedzających salon. Wygodę zakupów w Vistuli mają podnosić m.in. jasne, przestronne wnętrze oraz wydzielone strefy przymierzalni dla kobiet i mężczyzn – mówi Marcin Rydz, dyrektor ds. Rozwoju i inwestycji VRG.

Różnorodne faktury, odpowiednie oświetlenie

Powierzchnię salonu wykończono z wykorzystaniem wielu faktur, które dzięki odpowiednio zaprojektowanemu oświetleniu, dają efekt niepowtarzalności wnętrza oraz doskonale akcentują kolekcję. Charakterystycznym elementem sklepu jest m.in. jasna posadzka o wyrazistej, widocznej strukturze kwarcu. Klientów wita w salonie witryna, w której dominuje wielkogabarytowy ekran. Są na nim eksponowane materiały kampanijne Vistuli i sezonowe oferty marki.

W wykończeniu salonu Vistula korzystała z asortymentu sprawdzonych producentów, którzy na każdym etapie produkcji przestrzegają norm zrównoważonego rozwoju. Zastosowano w nim m.in. płytki ceramiczne posiadające certyfikat ECOLABEL i LEED oraz  lampy z wysoką skutecznością świetlną, ograniczające emisję CO2.

Kolejne inwestycje

Kolejne dwa sklepy Vistuli w nowym formacie będą otwarte już w pierwszym półroczu 2022 roku. Radosław Jakociuk, wiceprezes VRG odpowiedzialny za działalność operacyjną i piony marek, podkreśla: – Aktywnie realizujemy nasze założenia dotyczące rozwoju sieci. Na koniec 2021 roku będziemy operować na 52 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni. Wśród naszych ambicji na 2022 rok jest m.in. wzrost powierzchni handlowej dzięki otwarciom większych salonów. Stawiamy na obsługę klienta w modelu omnichannel, a nowoczesne, świetnie zlokalizowane salony stacjonarne są jednym z ważnych elementów tej strategii - mówi.

Nowy koncept salonów Vistula to nie pierwsza nowość w sieci VRG w bieżącym roku. Od maja zmieniony format rozwija również marka Wólczanka. Salony marki są również znacznie większe niż dotychczas wykorzystywane punkty, co pozwala wyeksponować coraz szerszą kolekcję Wólczanki – będącej dziś marką total look zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.