REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Odważny koncept Medicover Stomatologia. Takich centrów dentystycznych jeszcze nie było

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 08 lip 2021 11:31
Odważny koncept Medicover Stomatologia. Takich centrów dentystycznych jeszcze nie było
Medicover Stomatologia wprowadza nowy koncept swoich centrów, fot. mat. pras.
Odważny koncept Medicover Stomatologia. Takich centrów dentystycznych jeszcze nie było

Medicover Stomatologia inwestuje w rozwój sieci i autorskiego konceptu stomatologicznego „Rytuał Uśmiechu”, w którym od teraz otwierane będą nowe centra w całej Polsce. Takie podejście do ekspansji można było obserwować dotąd głównie w branży retail.

REKLAMA

Dynamicznie rozrasta się sieć centrów stomatologicznych należących do Medicover Stomatologia. Tylko w 2020 roku otwarto 5 lokalizacji w 5 miastach. Ponadto w ostatnim czasie sieć dokonała akwizycji 14 mocno osadzonych na lokalnych rynkach gabinetów, m.in. w Krakowie, Warszawie, Katowicach, Gdańsku i we Wrocławiu.

W efekcie w portfolio Medicover Stomatologia można znaleźć łącznie 56 centrów. Na tym jednak sieć nie poprzestaje. Do końca 2021 roku planowanych jest nawet 10 nowych otwarć, m.in. w Łodzi, Toruniu, Warszawie i Gdyni.

Te jednak – jak zapowiadają przedstawiciele sieci – będą wyglądać nieco inaczej. Począwszy od czerwca tego roku, każde nowe centrum stomatologiczne działające pod szyldem Medicover Stomatologia funkcjonować będzie w „Rytuale Uśmiechu”, specjalnie stworzonym koncepcie, nad którym pracowano przez ostatnie miesiące.

Pierwsze miejsce otwarte w tym formacie, łączącym jakość leczenia, design wnętrza i nowy standard obsługi pacjenta, już istnieje. Od początku roku koncept testowany był we flagowym centrum Medicover Stomatologia przy Placu Konstytucji w Warszawie. Teraz wypracowane tu rozwiązania mają być powielane w kolejnych lokalizacjach.

– Rynek stomatologiczny w Polsce stale ewoluuje. Z jednej strony mamy do czynienia z ogromnym postępem technologicznym w dentystyce i jej digitalizacją. Z drugiej: zmieniają się oczekiwania pacjenta-konsumenta, co widać chociażby w rosnącej roli dental experience. Samo leczenie natomiast staje się inkluzywne, dostępne dla coraz szerszej grupy. Pacjent ma wybór, jak nigdy wcześniej. Coraz wyraźniej na rynku zaznacza się także konsolidacja. Leczenie w sieciach stomatologicznych wybiera już co trzeci mieszkaniec Polski – mówi Wioletta Januszczyk, dyrektor zarządzająca Medicover Stomatologia.

 – Dlatego planując dalszy rozwój Medicover Stomatologia, uwzględniliśmy te wszystkie kluczowe zmiany z ostatnich lat, a także świeże trendy, które lada moment zaczną dominować na polskim rynku, zwłaszcza w standardzie obsługi. To zaowocowało zupełnie nowym spojrzeniem na koncepcję otwarć. Te, począwszy od tego roku, odbywać będą się w koncepcie „Rytuału Uśmiechu”. To w pełni świadomy biznesowo ruch, który ma pokazać naszą wizję rozwoju sieci stomatologicznych w Polsce, a także stworzyć na rynku nowy jakościowo benchmark – zapowiada.

Co koncept „Rytuału Uśmiechu” oznacza w praktyce? Rozwój nowych lokalizacji Medicover Stomatologia zostanie oparty na kilku filarach.

Przede wszystkim pacjenci zyskają dostęp do Complete Smile Check, nowoczesnego podejścia do diagnostyki przedzabiegowej, która obejmuje nie tylko RTG pantomograficzne, ale także m.in. skanowanie 3D jamy ustnej, dokumentację fotograficzną czy konsylium ekspertów z różnych dziedzin stomatologii. Nowe ujęcie ma zapewnić też standard customer service. Pacjentom już od pierwszej wizyty przydzielony zostanie osobisty opiekun, który wspierać będzie leczoną osobę na każdym etapie realizacji planu leczenia.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.