REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 10 wrz 2020 10:56
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Perfumeria Sephora zlokalizowana w warszawskiej Westfield Arkadia zaskoczyła nową odsłoną. To flagowy salon marki w Polsce, fot. mat. prasowe
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań
Oto flagowa perfumeria Sephora w Polsce. To był projekt pełen wyzwań

Perfumeria Sephora zlokalizowana w warszawskiej Westfield Arkadia zaskoczyła nową odsłoną. To flagowy salon marki w Polsce. - Realizacja naszej inwestycji w Westfield Arkadia odbywała się w okresie pełnym wyzwań dla całej branży retail. Jesteśmy bardzo dumni z efektu, który udało nam się osiągnąć w wyjątkowo krótkim czasie – sama budowa trwała 1,5 miesiąca - podkreśla Agnieszka Rozborska, dyrektor ds. rozwoju Sephora Polska.

REKLAMA

- Nasza perfumeria zlokalizowana w Westfield Arkadia na nowo tętni życiem i daje klientom najbogatszy w Polsce dostęp do zindywidualizowanych usług oraz asortymentu. Jestem przekonana, że każdy z odwiedzających nas pasjonatów świata piękna, niezależnie od wieku, upodobań i potrzeb, znajdzie w niej coś wyjątkowego dla siebie. Moim faworytem jest gabinet do spersonalizowanych zabiegów pielęgnacyjnych Skin Care Room, który przygotowaliśmy z myślą o konsultacjach dla najbardziej wymagających klientek. Kolejną innowacją jest automat Click&Collect, odzwierciedlający rosnący rozwój naszej firmy w kierunku omichannel, a jednocześnie będący wyjściem w kierunku potrzeb naszych klientów wynikających z obecnej sytuacji – dzięki C&C zamówienie złożone np. w domu na sephora.pl, możemy samodzielnie odebrać w perfumerii już po 2 godzinach - mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna Sephora Polska.

W nowej Sephora Westfield Arkadia powstało kilka tematycznych stref m.in. Skin Care Room, czyli zamknięta strefa dedykowana indywidualnym i spersonalizowanym konsultacjom pielęgnacyjnym; BarberShop marki Acqua di Parma oferujący serwis barberski dla panów; Chillout Zone, czyli miejsce, w którym można wygodnie poczekać na konsultację popijając kawę lub wodę.

We flagowej perfumerii pojawił się także pierwszy w Sephora w Polsce automat do samodzielnego odbierana zamówień Click & Collect.

- Realizacja naszej inwestycji w Westfield Arkadia odbywała się w okresie pełnym wyzwań dla całej branży retail. Jesteśmy bardzo dumni z efektu, który udało nam się osiągnąć w wyjątkowo krótkim czasie – sama budowa trwała 1,5 miesiąca. Wszystko to nie byłoby możliwe bez ogromnego wsparcia i zaangażowania naszych pracowników, którym jesteśmy bardzo wdzięczni i dziękujemy im za ich wkład. Nowo otwarta flagowa Sephora to aż 764 mkw. powierzchni najmu. Sama sala sprzedaży zajmuje ponad 600 mkw. Bardzo ważny był dla nas wzrost komfortu pracy naszych konsultantów, dlatego przestrzeń, którą im oddaliśmy do użytku wzrosła aż o 63 proc. - mówi Agnieszka Rozborska, dyrektor ds. rozwoju Sephora Polska.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.