Lekki, minimalistyczny i bardzo kobiecy – taki jest nowy koncept salonów marki Ania Kruk, zaprojektowany przez architektów Forbis Group. Pierwsze salony w nowej odsłonie otwarto już w Galerii Mokotów, Wola Parku i łódzkiej Manufakturze.
- Inspiracją przy tworzeniu nowego wizerunku butików Ani Kruk był styl marki, zdefiniowany przez lekkość, prostotę i niewymuszoną elegancję – mówi Paulina Kanigowska, architekt wnętrz Forbis Group. - Wyposażenie regałów w smukłe, wysokie nóżki i zastąpienie intensywnych, magentowych akcentów kolorystycznych pudrowym różem, nadały wnętrzu delikatności. Biżuteryjne lampy pozwalają na wydobycie prawdziwego wdzięku produktów - dodaje.
Ania Kruk to marka o wyjątkowej historii, w której prawie 200 lat rodzinnej tradycji splata się z energią i świeżością młodego pokolenia. Jej kolekcja biżuterii balansuje między światem mody, a delikatnymi wzorami do noszenia na co dzień.