REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Oto pierwszy salon marki Ulla Popken w Polsce

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 16 cze 2020 12:44
Oto pierwszy salon marki Ulla Popken w Polsce
Niemiecka marka Ulla Popken oferująca modę plus size otworzyła pierwszy, własny sklep w Polsce. Na lokalizację wybrała gdańską Galerię Bałtycką, fot. mat. prasowe
Oto pierwszy salon marki Ulla Popken w Polsce
Oto pierwszy salon marki Ulla Popken w Polsce
Oto pierwszy salon marki Ulla Popken w Polsce
Oto pierwszy salon marki Ulla Popken w Polsce
Oto pierwszy salon marki Ulla Popken w Polsce
Oto pierwszy salon marki Ulla Popken w Polsce
Oto pierwszy salon marki Ulla Popken w Polsce

Niemiecka marka Ulla Popken oferująca modę plus size otworzyła pierwszy, własny sklep w Polsce. Na lokalizację wybrała gdańską Galerię Bałtycką.

REKLAMA

Ulla Popken to marka, które oferuje ubrania, dodatki, buty oraz bieliznę od rozmiaru 42 wzwyż. Posiada ponad 300 sklepów w Europie, bardzo intensywnie rozwija także sprzedaż wysyłkową i internetową. Polscy klienci do niedawna mogli skorzystać tylko z tej ostatniej opcji. Jednak od 28 maja marka jest obecna w Polsce także stacjonarnie. Swój pierwszy oficjalny salon Ulla Popken otworzyła w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku.

- Kilka lat temu marka była już dostępna w Polsce na zasadzie franczyzy. Jednak intensywny rozwój e-commerce i coraz większe zainteresowanie naszymi produktami w kanale online zaważyły na decyzji o powrocie nad Wisłę i ponownym zaistnieniu w sprzedaży offline, tym razem już jako własna sieć sprzedaży - mówi Grzegorz Sierżan, dyrektor sprzedaży Ulla Popken w Polsce.

Dlaczego wybór lokalizacji padł na Gdańsk i Galerię Bałtycką? - W pierwszej kolejności interesowały nas największe miasta, ponieważ dają możliwość najszerszego dotarcia do grupy docelowej - tłumaczy Grzegorz Sierżan. - Szukaliśmy dużej galerii o ugruntowanej pozycji handlowej, ale nie ukrywam, że ważne było również zrozumienie i jakość rozmów prowadzonych z kierownictwem Galerii Bałtyckiej. Współpraca na tej linii układała się bez zarzutu, co było jednym z czynników generujących sukces, czyli otwarcie salonu Ulla Popken w Polsce nawet w tak trudnym dla całej branży okresie.

W salonie w Galerii Bałtyckiej dostępna jest linia damska. Na 150 metrach powierzchni handlowej kupić można ubrania i dodatki z kolekcji podstawowej, jak również z linii premium (Selection), eco (PURE) i młodzieżowej (Studio Untold). Marka rocznie wypuszcza 10 kolekcji. Gdański salon jest nie tylko miejscem zakupów stacjonarnych, ale także punktem, do którego można bezpłatnie zamówić ubrania ze sklepu internetowego marki. W salonie będzie można je obejrzeć, przymierzyć i finalnie kupić bez ponoszenia dodatkowych kosztów za przesyłkę.

Czy gdański salon będzie jedynym w Polsce? Grzegorz Sierżan nie ukrywa, że plany kolejnych otwarć są, ale obecna sytuacja związana z pandemią, wymusiła „spowolnienie tempa rozwoju, przynajmniej jeśli chodzi o sprzedaż tradycyjną”. - Aktywnie badamy rynek i prowadzimy rozmowy z kolejnymi centrami handlowymi. Na pewno chcemy dalej rozwijać się w Polsce, ponieważ otwarcie salonu w Galerii Bałtyckiej pokazało, że grupa docelowa istnieje, jest szeroka i co ciekawe, młodsza niż na przykład w Niemczech - mówi dyrektor sprzedaży Ulla Popken w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.