Otwarcie nowego konceptu butiku Bohoboco



Propertydesign.pl - 05-07-2017 13:10


Bohoboco wchodzi w nowy rozdział. Duet projektantów Bohoboco: Michał Gilbert Lach i Kamil Owczarek inwestują w markę. Właśnie zaprezentowali nowy koncept salonu.

Po wprowadzeniu serii Bohoboco • Perfume, marka zmienia koncept swoich butików. Pierwszy na liście znalazł się lokal w Starym Browarze w Poznaniu, który oprócz zwiększenia powierzchni otrzymał piękny i nowoczesny design.

- Dzięki tej przemianie jeszcze mocniej odzwierciedla on DNA marki. Pokazuje jej przemianę i daje kolejny upust naszej kreatywności. Wszystko po to aby zadbać o klientki marki, dla których zakupy w Bohoboco mają być przyjemną celebracją w atmosferze harmonii i intymności - mówi Michał Gilbert Lach.

Aby to osiągnąć i wprowadzić klientki w świat marki w wystroju butiku zestawiono ze sobą wiele szlachetnych materiałów takich jak miękki aksamit, naturalny kamień czy nowoczesny metal.

- Do tego miękki dywan, nastrojowe światło, delikatne barwy oraz pyszna kawa i "Kobieta Bohoboco" jest już w nastrojowej garderobie a obsługa dba o jej komfort i dobranie odpowiedniej stylizacji. Butik Bohoboco to połączenie komfortu, profesjonalnej obsługi i miłej atmosfery – mówi Kamil Owczarek.

Projekt butiku jest minimalistyczny oraz nowoczesny, ale przy tym bardzo kobiecy i delikatny … taki jak Bohoboco.