- Głównym wyzwaniem dla naszych architektów było połączenie dwóch sprzeczności. Po pierwsze musieliśmy otworzyć przestrzeń, a po drugie – zapewnić pracownikom warunki, które sprzyjają skupieniu i koncentracji. Otwartość był dla ONE House szczególnie ważna – sprzyja kreatywności i jest też jasnym sygnałem dla potencjalnych klientów: zawsze szukamy nieszablonowych rozwiązań, nie znamy słowa: rutyna mówi Monika Szawernowska, prezes Concept Space.
W nowym biurze stanowiska pracy przenikają się ze strefami relaksu. Większość ścian poszczególnych sal ma przeszklone, ażurowe konstrukcje. Z jednej strony sprawiają, że przestrzeń wygląda na bardzo otwartą. Z drugiej – w zestawieniu z czerwoną cegłą i pojawiającymi się na ścianach okładzinami z blachy – przywołują skojarzenia z industrialnym klimatem dawnych fabryk. Całość wypełniły żywe kolory, drewno i zieleń. Bardzo ważną rolę w aranżacji odegrało też światło. W biurze pojawiły się minimalistyczne lampy, a na ścianach efektowne neony. – Zależało nam na tym, żeby nowe wnętrze tworzyło tak ważne w branży marketingowej przyjazne środowisko pracy i było doskonałą wizytówką firmy w oczach klientów. Jednym z naszych priorytetów było też samopoczucie pracowników. Chcieliśmy stworzyć im warunki do odpoczynku i regeneracji - podkreśla Marcin Piecewicz, CEO ONE House.
W związku z tym w centralnej części biura umieszczono kuchnię z jadalnią, zaprojektowaną w stylu miejskiej kawiarni. W jednej z kilku stref relaksu zamontowano fotele z masażem, w innej - meble wypoczynkowe z europalet. Przestrzeń dopełniły atrakcyjnie stylizowane budki telefoniczne umożliwiające swobodne prowadzenie rozmów oraz game room.