×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Peek & Cloppenburg przejmuje Warszawę w marcu. Nowy sklep w Atrium Promenada i Westfield Arkadia

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 28 lut 2023 12:08
Peek & Cloppenburg przejmuje Warszawę w marcu. Nowy sklep w Atrium Promenada i Westfield Arkadia
“Dress for memories” – nowa kampania z okazji ponownego otwarcia sklepu Peek & Cloppenburg w Arkadii oraz inauguracji nowego sklepu marki w Promenadzie, fot. mat. Peek & Cloppenburg
Peek & Cloppenburg przejmuje Warszawę w marcu. Nowy sklep w Atrium Promenada i Westfield Arkadia
Peek & Cloppenburg przejmuje Warszawę w marcu. Nowy sklep w Atrium Promenada i Westfield Arkadia
Peek & Cloppenburg przejmuje Warszawę w marcu. Nowy sklep w Atrium Promenada i Westfield Arkadia
Peek & Cloppenburg przejmuje Warszawę w marcu. Nowy sklep w Atrium Promenada i Westfield Arkadia
Peek & Cloppenburg przejmuje Warszawę w marcu. Nowy sklep w Atrium Promenada i Westfield Arkadia
Peek & Cloppenburg przejmuje Warszawę w marcu. Nowy sklep w Atrium Promenada i Westfield Arkadia
Peek & Cloppenburg przejmuje Warszawę w marcu. Nowy sklep w Atrium Promenada i Westfield Arkadia

Peek & Cloppenburg już 30 marca br. otwiera dziesiąty sklep w Polsce. Najnowszy salon sprzedaży w Atrium Promenada otworzy podwoje, prezentując jeden z największych sklepów P&C, zaprojektowany według nowego konceptu. Zaś 2 marca br. ponownie otworzy się salon P&C w Westfield Arkadia.

REKLAMA

  • "Dress for memories" to nowa kampania z okazji ponownego otwarcia sklepu Peek & Cloppenburg w Arkadii oraz inauguracji nowego sklepu marki w Promenadzie.
  • W Atrium Promenada, marka zaprezentuje jeden z największych sklepów P&C, zaprojektowany według nowego konceptu.

2 marca br. Peek & Cloppenburg zaprezentuje klientom odświeżony salon sprzedaży w Westfield Arkadia, a już 4 tygodnie później - 30 marca świętować będzie uroczyste otwarcie dziesiątego sklepu marki w Polsce w Atrium Promenada.

Wrażenia zakupowe na nowy poziom

Nowy koncept wynosi wrażenia zakupowe na nowy poziom, oferując większą powierzchnię handlową oraz dedykowane kąciki dla marek, ułatwiające eksplorację kolekcji. Dodatkowo przestrzeń wzbogacona została o wyraźny podział na odzież męską i damską, co zapewni jeszcze bardziej osobiste doświadczenie klientów.

“Dress for memories” – nowa kampania z okazji ponownego otwarcia sklepu  Peek & Cloppenburg w Arkadii oraz inauguracji nowego sklepu marki w Promenadzie, fot. mat. Peek & Cloppenburg
“Dress for memories” – nowa kampania z okazji ponownego otwarcia sklepu Peek & Cloppenburg w Arkadii oraz inauguracji nowego sklepu marki w Promenadzie, fot. mat. Peek & Cloppenburg

Podczas odświętnych weekendów otwarcia (2-4 marca: Westfield Arkadia, 30 marca - 2 kwietnia: Atrium Promenada) odwiedzający będą mogli skorzystać z bezpłatnych salonów beauty & style, delektując się przy tym orzeźwiającymi napojami i słodyczami, a wszystko to przy akompaniamencie muzycznych występów na żywo.

Dodatkowo w tych dniach, zarówno obecni członkowie programu lojalnościowego Insider, jak i osoby, które dołączą do niego w weekendy otwarcia, będą mogli skorzystać z ekskluzywnego rabatu o wartości -20 proc. na cały asortyment.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie