Peek & Cloppenburg już 30 marca br. otwiera dziesiąty sklep w Polsce. Najnowszy salon sprzedaży w Atrium Promenada otworzy podwoje, prezentując jeden z największych sklepów P&C, zaprojektowany według nowego konceptu. Zaś 2 marca br. ponownie otworzy się salon P&C w Westfield Arkadia.
2 marca br. Peek & Cloppenburg zaprezentuje klientom odświeżony salon sprzedaży w Westfield Arkadia, a już 4 tygodnie później - 30 marca świętować będzie uroczyste otwarcie dziesiątego sklepu marki w Polsce w Atrium Promenada.
Wrażenia zakupowe na nowy poziom
Nowy koncept wynosi wrażenia zakupowe na nowy poziom, oferując większą powierzchnię handlową oraz dedykowane kąciki dla marek, ułatwiające eksplorację kolekcji. Dodatkowo przestrzeń wzbogacona została o wyraźny podział na odzież męską i damską, co zapewni jeszcze bardziej osobiste doświadczenie klientów.
Podczas odświętnych weekendów otwarcia (2-4 marca: Westfield Arkadia, 30 marca - 2 kwietnia: Atrium Promenada) odwiedzający będą mogli skorzystać z bezpłatnych salonów beauty & style, delektując się przy tym orzeźwiającymi napojami i słodyczami, a wszystko to przy akompaniamencie muzycznych występów na żywo.
Dodatkowo w tych dniach, zarówno obecni członkowie programu lojalnościowego Insider, jak i osoby, które dołączą do niego w weekendy otwarcia, będą mogli skorzystać z ekskluzywnego rabatu o wartości -20 proc. na cały asortyment.
Założyciel, Architekt Studio ADS
Partner Horizone Studio
architekt, współwłaściciel WXCA
współwłaściciel, architekt BB Architekci
architekt, urbanista ArKuS Biuro Projektowo-Doradcze
właściciel, główny projektant FAAR architekci