Pepsi wprowadzi nowe logo już na jesieni 2023 r. Kultowa marka przeprowadza rebranding z okazji 125. urodzin. Nowy projekt prezentuje odważny krój i zaktualizowaną paletę kolorów, w tym kolor czarny.
Logo i identyfikacja wizualna nawiązuje do 125-letniej historii Pepsi, ale zawiera nowoczesne elementy. Cel rebrandingu był taki, aby stworzyć wygląd, który jest aktualny, ale jak najbardziej w stylu kultowej Pepsi.
Co się zmieni w identyfikacji wizualnej Pepsi? Marka postanowiła m.in. zaktualizować paletę kolorów wprowadzając elektryzujący błękit i czerń, aby wzmocnić kontrast, spontaniczność i współczesny akcent klasycznej kolorystyki Pepsi. Nowa identyfikacja ma też wzmocnić markę, na która ostatnio mocno stawia amerykański brand, Pepsi Zero Sugar, dlatego nowy projekt wprowadza kolor czarny. Zmienia się też sylwetka puszki, która ma jeszcze bardziej wyrażać "dostępność dla wszystkich". Nowoczesny, niestandardowy krój ma odzwierciedlać pewność siebie i bezkompromisowy sposób myślenia marki.
Nowe logo i identyfikacja wizualna Pepsi zadebiutują jesienią tego roku w Ameryce Północnej, a następnie zostaną wprowadzone na całym świecie w 2024 roku.
© Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Założyciel, Architekt eM4. Pracownia Architektury. Brataniec
Dyrektor Zarządzający, Architekt Estudio Lamela Polska
Właściciel, Architekt Studio S - Biuro Architektoniczne Michał Szymanowski
Założyciel, Architekt KWK Promes
Partner, Architekt Sud Architectes Polska
Współwłaściciel, Architekt Ultra Architects