×
Subskrybuj newsletter
propertydesign.pl
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Pepsi wprowadza nowe logo

  • Autor: oprac. AL, PropertyDesign.pl
  • 29 mar 2023 10:24
Pepsi wprowadza nowe logo
Tak wyygląda nowe logo Pepsi, fot. PepsiCo
Pepsi wprowadza nowe logo
Pepsi wprowadza nowe logo
Pepsi wprowadza nowe logo
Pepsi wprowadza nowe logo
Pepsi wprowadza nowe logo
Pepsi wprowadza nowe logo
Pepsi wprowadza nowe logo

Pepsi wprowadzi nowe logo już na jesieni 2023 r. Kultowa marka przeprowadza rebranding z okazji 125. urodzin. Nowy projekt prezentuje odważny krój i zaktualizowaną paletę kolorów, w tym kolor czarny.

REKLAMA

  • Pepsi, kultowa globalna marka, przedstawiła nowe logo i system identyfikacji wizualnej.
  • Identyfikacja wizualna Pepsi zmienia się pierwszy raz od 14 lat.
  • Pepsi wprowadzi nowy wygląd tej jesieni w Ameryce Północnej, w ramach obchodów 125. urodzin.

Logo i identyfikacja wizualna nawiązuje do 125-letniej historii Pepsi, ale zawiera nowoczesne elementy. Cel rebrandingu był taki, aby stworzyć wygląd, który jest aktualny, ale jak najbardziej w stylu kultowej Pepsi.

Identyfikacja wizualna Pepsi zmienia się pierwszy raz od 14 lat, fot. Pepsico
Identyfikacja wizualna Pepsi zmienia się pierwszy raz od 14 lat, fot. Pepsico

W nowym logo Pepsi błękit spotyka czerń

Co się zmieni w identyfikacji wizualnej Pepsi? Marka postanowiła m.in. zaktualizować paletę kolorów wprowadzając elektryzujący błękit i czerń, aby wzmocnić kontrast, spontaniczność i współczesny akcent klasycznej kolorystyki Pepsi. Nowa identyfikacja ma też wzmocnić markę, na która ostatnio mocno stawia amerykański brand, Pepsi Zero Sugar, dlatego nowy projekt wprowadza kolor czarny. Zmienia się też sylwetka puszki, która ma jeszcze bardziej wyrażać "dostępność dla wszystkich". Nowoczesny, niestandardowy krój ma odzwierciedlać pewność siebie i bezkompromisowy sposób myślenia marki.

Nowy projekt prezentuje odważny krój i zaktualizowaną paletę kolorów, w tym kolor czarny, fot. Pepsico
Nowy projekt prezentuje odważny krój i zaktualizowaną paletę kolorów, w tym kolor czarny, fot. Pepsico

Nowe logo i identyfikacja wizualna Pepsi zadebiutują jesienią tego roku w Ameryce Północnej, a następnie zostaną wprowadzone na całym świecie w 2024 roku. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie