REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 02 paź 2020 12:50
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie
Pikanteria barw i kształtów. Nowy showroom Nowy Styl w Warszawie, fot. mat. prasowe
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie
Pikanteria barw i kształtów. Zobacz nowy showroom Nowy Styl w Warszawie

Jest większy i łatwiej dostępny, a w aranżacji jego wnętrz architekci z Nowego Stylu sięgnęli po odważne kolory i zdecydowane kształty.

REKLAMA

Pomiędzy Alejami Jerozolimskimi a niewielką ulicą Jutrzenki znajduje się biurowiec Oxygen Park – bliźniaczy, przeszklony kilkupiętrowiec. Showroom zajmuje przestrzeń na parterze części A budynku. W porównaniu do poprzedniego salonu, lokalizacja to pierwsza pozytywna zmiana. - Wcześniej mieściliśmy się na 2. piętrze, a samo wnętrze było rozczłonkowane. Zależało nam na tym, aby w nowym miejscu nasi goście znaleźli nas o wiele łatwiej i szybciej. Przeprowadzka umożliwiła im to – zapewnia Sylwia Krasińska, Business Development Manager w Nowym Stylu.

Analogiczny cel – oszczędność czasu klientów – przyświecał organizacji przestrzeni. Produkty z poszczególnych linii i kategorii cenowych zostały zgrupowane blisko siebie, tak aby podczas prezentacji mieć je pod ręką. Showroom jest przy tym sporo większy. - W poprzednim mieliśmy do dyspozycji niespełna 400 mkw., a nowy ma powierzchnię ponad 500 mkw. Dzięki temu możemy zaprezentować znacznie więcej rozwiązań, zachowując jednocześnie „oddech” między poszczególnymi częściami ekspozycji – mówi Sylwia Krasińska.

Odwaga, czyli kontrasty

Tuż za progiem wzrok gości przykuwa sofa Creva, a zaraz potem stół Comta z zestawem sześciu krzeseł Lupino. Wszystkie meble pochodzą z oferty firmy Kusch+Co – najbardziej designerskiej marki w  firmie.

 - Kąty są „smaczkiem” warszawskiego showroomu. Widać je w załamaniach ścian, na podłodze, a nawet w elementach sufitowych. Eksperymentowaliśmy także z różnymi formami, fakturami oraz z żywą kolorystyką. Nie baliśmy się dużej ilości czerni i mocnych barw, ponieważ rozmiękczyliśmy je pastelami oraz drewnianymi elementami, np. ażurowymi przegrodami. Te kontrasty dodały przestrzeniom charyzmy – opowiada Yana Payanovskaya, architekt wnętrz w Nowym Stylu, autorka aranżacji.

Temperamentu dodaje showroomowi otwarty, industrialny sufit, a przede wszystkim zmieniająca się perspektywa. Choć ekspozycję zorganizowano wokół centralnej „wyspy”, z salkami spotkań i budkami telefonicznymi, z każdego miejsca wnętrze wygląda zupełnie inaczej. To metafora współczesnej Warszawy, która zmienia się z dnia na dzień. - Podobnie jak w mieście, tak w naszym showroomie jest miejsce do codziennej pracy, skupienia, twórczych wyzwań oraz relaksu. I podobnie jak stolica, która czerpie z najnowszych trendów, ale jednocześnie rozwija się długofalowo, tak my stworzyliśmy przestrzeń, która jest nowoczesna zarówno dzisiaj, jak i za kilka lat – przekonuje Dominika Kukieła, architekt wnętrz w Nowym Stylu, współautorka aranżacji.

Gościnność, czyli przyjdź i popracuj razem z nami

Duży wpływ na dobór mebli do nowego showroomu mieli sami klienci. Na ekspozycję trafiły różne wersje najbardziej popularnych produktów oraz rozwiązania, których nie spotyka się zbyt często w salonach. - Architekci mówili nam, że na rynku brakuje m.in. ekspozycji rozwiązań gabinetowych, dlatego postanowiliśmy, że przeznaczymy dodatkową przestrzeń, aby zaprezentować ich więcej – podaje przykład Sylwia Krasińska. Część showroomu, w której na co dzień pracuje zespół Nowego Stylu, wyposażono z kolei tak, aby rozwiązania nie dublowały modeli produktów dostępnych w przestrzeni wystawowej. Dzięki temu stworzono dodatkowe możliwości zaprezentowania oferty.

Jeszcze jednym ukłonem w stronę klientów jest zaproszenie do wspólnej pracy. Ilość dostępnego miejsca oraz różnorodność prezentowanych rozwiązań sprawia, że osoby z zewnątrz mogą przyjść i przez cały dzień testować nasze meble. Do ich dyspozycji jest przestronna kuchnia, w której – jak zapewniają pracownicy showroomu – przy kubku kawy chętnie odpowiedzą na każde pytanie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.